جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 861676
۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
حوزه علمیه نجف آباد

حوزه/ مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 99_ 98 مدرسه علمیه جامعة الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد با حضور مسئولین، اساتید و طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۹9_۹8 مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی،  اساتید و طلاب در نمازخانه این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام حسناتی، امام جمعه نجف آباد در این مراسم گفت: آمده ایم بر سر سفره قرآن و عترت طوری هدایت شویم که عالم را هدایت کنیم.

مسئول مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد بیان کرد: آدمها مثل معدن هستند، ابتدا احتیاج به کشف شدن دارند، استخراج شوند و سپس ارزشمند شوند.طلابی که به حوزه می آیند امام زمان آنها را کشف کرده و هدایت به سمت حوزه می‌کند، در حوزه باید استخراج صورت گیرد که البته با سختی همراه است.

حجت الاسلام ایوبی، مدیر مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد نیز در این مراسم بیان کرد: ادبیات عرب و سایر درس های حوزه را می‌خوانیم به این نیت که زبان قرآن، روایات و دین  را بیاموزیم.

مدیر مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد با اشاره به نعمت طلبگی، خطاب به طلاب گفت: قله ها را مد نظر بگیرید و سختی ها شما را از هدف غافل نکند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوانگرایی و بها دادن به جوانان مومن، متدین و انقلابی تاکید می‌کند. حوزه‌های علمیه هم باید در تحقق بخشیدن آن در عمل قدم بردارند.

حجت الاسلام ایوبی اظهار کرد: باید دست به دست هم داده و در عمل مسئولیت پذیر باشیم. انتظار نداشته باشیم دیگران به صحنه بیایند. از خود سوال کنیم "من در این حوزه چه مسئولیتی دارم؟"، اگر همه اینگونه باشند مجموعه‌ای پویا، فعال و با نشاط خواهیم داشت.

انتهای پیام / 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • چاوشی IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام خسته نباشید من شماره آقای کاظمی رو میخواستم هم در دانشگاهها تدریس میکردند و هم مشاور بودند و روحانی بودند خودشون شمارشو رو داده بودند ولی من فراموش کردم..ممنون میشم اگر امکانش هست به این شماره برام بفرستید.