جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابوذر ابراهیمی ترکمان

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: در سال۲۰۱۶ تفاهم نامه ای بین جمهوری اسلامی ایران و کشور هند، در راستای گفتگو های دینی و معنوی برای نزدیک شدن هر چه بیشتر دیدگاه های مشترک در جهان امضاد شد و امید داریم این اقدامات برای انسان ها ثمرات مثبتی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نشست خبری که صبح امروز در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در سال۲۰۱۶ تفاهم نامه ای بین جمهوری اسلامی ایران و کشور هند، در راستای گفتگو های دینی و معنوی برای نزدیک شدن هر چه بیشتر دیدگاه های مشترک در جهان امضاد شد و امید داریم این اقدامات برای انسان ها ثمرات مثبتی داشته باشد.

وی ادامه داد: در جهت همین تفاهم نامه، کنفرانسی در کشور هند برگزار شد که ثمرات خوب و مفیدی برای هر دو کشور داشته است.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: امروز نیز دومین دور از این گفتگوها با حضور هیئت عالی رتبه از کشور هند در موسسه فرهنگ و ارتباطات اسلامی با موضوع صلح و عدالت در دیدگاه اسلام و هندوئیزم در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: پیگیر این گفتگو ها در آینده با موضوعات مختلف هستیم تا اثرات این مباحث علمی، در جهان و برای انسان ها ثمرات مثبتی داشته باشد.

 ابراهیمی ترکمان در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله سال آینده نیز گفتگوهایی در کشور هند با موضوعات مختلف در جهت صلح جهانی برگزار خواهد شد.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی US ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    0 0
    حوزه نیوز