شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 862101
۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
شروع سال تحصیلی حوزه همدان

حوزه/ سال تحصیلی ۹۹-۹۸ حوزه علمیه همدان طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، در مسجد مدرسه عملیه آیت الله آخوند(ره) به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سال تحصیلی ۹۹-۹۸ حوزه علمیه همدان، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه استان، اساتید، مدیران مدارس و طلاب همدانی، در مسجد مدرسه عملیه آیت الله آخوند(ره) به صورت رسمی آغاز گردید.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام محمدرضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان با تبریک ایام غدیر و روز مباهله و عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه، گزارشی از برنامه های این معاونت در مدارس سطح استان ارائه داد و از لبیک مدیران و طلاب مدارس استان به فرمایشات رهبری در زمینه انجام کارهای زمین مانده حوزه خبر داد.

در ادامه برنامه حجت الاسلام خیرآبادی از اساتید حوزه با توجه به نزدیک بودن به ایام محرم به ذکر مصیبت پرداخت و فضای را به نام امام حسین(ع) معطر کرد.

در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت مسئله ولایت، پیرامون راه های موفقیت طلاب در حوزه ها و لزوم رعایت تقوا به سخنرانی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha