جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام برقراری

حوزه/ حجت الاسلام برقراری گفت: مدیری موفق است که مانند مردم عادی زندگی کند و حامی جامعه محروم باشد و خود را جدای از مردم نداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، گفت: این ماه بهترین زمان و فرصت برای  شناخت فلسفه عاشورا و تبیین آن در جامعه است.

وی افزود: آنچه در این ایام ضروری و لازم است، حفظ حرمت این ماه در هیئت ها و مراسم هایی است که برگزار می شود.

امام جمعه ملایر، مسئولیت در نظام اسلامی را امانتی از طرف خداوند دانست و ابراز داشت: روزی که مدیری مسئولیتی را می پذیرد باید بداند که این امانتی است که نباید تحت تاثیر برخی افکار قرار گیرد و در مسیر خدمت به مردم به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: مدیر واقعی کسی است که خود را موظف به عمل در چارچوب قانون کند و در مدت زمان مسئولیت خود هادی مردم و در خدمت مردم باشد.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر این که مدیر نباید به میز خود عادت کند، اظهار داشت: مدیری موفق است که مانند مردم عادی زندگی کند و حامی جامعه محروم باشد و خود را جدای از مردم نداند.

امام جمعه ملایر، حرکت در مسیر ولایت و رهبری را زمینه ساز حل مشکلات عنوان کرد و گفت: تا زمانی که  در مسیر ولایت باشیم هیچ گاه دشمن به اهداف خود نخواهد رسید و روز به روز ناامید تر خواهد شد.

وی در ادامه امر به معروف را یک وظیفه همگانی دانست و ابراز داشت: حجاب نماد دین است و به همین دلیل امروز دشمن حجاب بانوان را نشانه گرفته است و به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه است بنابراین برای مقابله با آن نیازمند کار فرهنگی بیشتری در بین مردم هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha