پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 862651
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
حرم شاهچراغ

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ(ع)گفت: عصر شعر محرم هر سه‌شنبه، مسابقه عاشورا، برگزاری زیارت عاشورا هرروز صبح، محافل انس با قرآن، طرح من تلاوت قرآن را دوست دارم در ایام محرم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام احمد سلامی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها در دهه محرم برگزاری مراسم اجتماع شیرخوارگان است، اظهار داشت: امیدواریم بهترین برنامه را در آستان مقدس شاچراغ(ع) برگزار کنیم.

وی بابیان اینکه مکان دارالعباده، فضای شبستان و مسجد شهدا را به دلیل گرمی هوا برای خواهران در نظر گرفته‌ایم، افزود: امیدواریم وظیفه خود را در برگزاری این برنامه‌ها به نحو احسن اجرا کنیم.

معاون فرهنگی آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اشاره به برگزاری طرح جوانان احمدی و یاوران مهدوی، تصریح کرد: 300 نفر از دانش آموزان متوسطه عضو این طرح هستند، سعی کرده‌ایم برنامه‌های متنوعی ازجمله هیئت احمدی را برای آنان در نظر بگیریم.

وی از برگزاری برنامه فرزندان عاشورایی خبر داد و عنوان کرد: این طرح از دقایقی دیگر در صحن حرم با همکاری شهرداری اجرا خواهد شد که معارف امام حسین(ع) از طریق بازی برای کودکان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام سلامی اضافه کرد: عصر شعر محرم هر سه‌شنبه، مسابقه عاشورا، برگزاری زیارت عاشورا هرروز صبح، محافل انس با قرآن، طرح من تلاوت قرآن را دوست دارم و برنامه‌های متعدد دیگر ازجمله برنامه‌هایی است که در ایام محرم برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha