پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام احمدرضا اصغری معاونت مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه با گذشت زمان شور و شعور مردم نسبت به فلسفه قیام امام حسین(ع) افزوده می شود، گفت: دشمن در صدد تحریف مرام و غیرت حسینی(ع) در هیئات مذهبی است.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برکات نهضت عاشورا در پیشبرد پیروزی انقلاب اسلامی و وظیفه مبلغین در تبیین این موضوع، گفت: پشتوانه معنوی نظام اسلامی ماه محرم و صفر بوده و در ماه محرم باید عبرت های عاشورا را به زبان روز باید تبییین نمایند.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه صلابت و اقتدار انقلابی نشأت گرفته از نهضت عاشورای حسینی است، تصریح کرد: سخنان امامین انقلاب در تأسی از قیام عاشورا، رمز موفقیت ما در 40 سال گذشته بوده است.

وی افزود: مواجه امام حسین(ع) با افرادی که نیت اصلاح آنان را داشت؛ برخی سیاسیون را دچار اشتباه برداشت کرده و با تحریف؛ جمله مذاکره را بکار می برند که جفا در حق آن حضرت است.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه دشمنان از گذشته تاکنون به دنبال تحریف و انحراف مکتب عاشورا بوده اند، دلیل آن قیام حسینی(ع) است که بساط ظالمان را درهم کوبیده، اظهار داشت: محوریت ولایت فقیه در ایرام اسلامی از برکات عاشورایی و تدابیر حکیمانه امامین انقلاب و تبعیت مردم از نظام ولایی؛ تمام نقشه های دشمنان را خنثی نموده است.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه با گذشت زمان شور و شعور مردم نسبت به فلسفه قیام امام حسین(ع) افزوده می شود، گفت: دشمن در صدد تحریف مرام و غیرت حسینی(ع) در هیئات مذهبی است.

وی تصریح کرد: امروز هم باید بیش از گذشته از ثمره عاشورا که همان نظام اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه است، محافظت کنیم.  

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha