جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام حسنی‌حلم

حوزه/ هیئات و مردم عزادار همدان، روز عاشورا هنگام اذان ظهر با تجمع در میدان امام خمینی (ره)، نماز ظهر امسال را باشکوه‌ تر از سال های قبل به امامت نماینده ولی فقیه در استان اقامه خواهند کرد.

حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به اهمیت استفاده از ماه محرم، گفت: همان طور که رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «هر چه داریم از محرم و صفر است» و این جز وظایف ما است که این ایام را باشکوه برگزار کنیم.

وی افزود: این ماه تاثیر به سزایی در زندگی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ما دارد و لذا طلاب، سخنرانان و امامان جماعت در این ماه باید به تشریح فلسفه قیام امام حسین (ع) و واقعه عاشورا بپردازند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با تاکید بر این که باید اهداف محرم و قیام عاشورا را محقق سازیم اظهار کرد: ترویج ارزش های دینی و امر به معروف و نهی از منکر مهمترین هدف قیام عاشورا است که امروز باید در جامعه رواج پیدا کند.

وی، مکان برگزاری نماز ظهر عاشورا را در میدان امام خمینی (ره) همدان عنوان کرد و گفت: هیئات و مردم عزادار همدان، روز عاشورا هنگام اذان ظهر با تجمع در میدان امام خمینی (ره)، نماز ظهر امسال را باشکوه‌ تر از سال های قبل به امامت نماینده ولی فقیه در استان اقامه خواهند کرد.

حجت الاسلام حسنی حلم با اشاره به آمادگی همه دستگاه ها در این روز، یادآور شد: براساس هماهنگی انجام شده با ادارت و نهاد های مختلف، شرایط برای برگزاری نماز باشکوه ظهر عاشورا فراهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha