جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دخترآبی

حوزه/ رسانه‌های ضد انقلاب با همراهی پادوهای خود در داخل، علت خودسوزی سحر خدایاری را به ماجرای ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم ربط دادند و تلاش کردند با فضاسازی و دروغ پردازی، ابعاد واقعی و حقیقت این ماجرا را پنهان کرده و افکار عمومی را فریب دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، هفته گذشته خبر اقدام به خودسوزی دختر ۲۹ ساله ای بنام «سحر خدایاری» معرف به دختر آبی، در مقابل یکی از واحدهای قضائی، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. در خبر اولیه گفته شد که او به دلیل محکومیت حبس ۶ ماهه برای ورود به استادیوم آزادی اقدام به خودسوزی کرده است، درحالی که این خبر از اساس کذب محض و فضا سازی و کشته سازی علیه جمهوری اسلامی بود.

فیلم| همه چیز درباره «دروغ دختر آبی»

بلافاصله دستگاه قضایی این خبر را تکذیب و اعلام کرد که هیچ محکومیتی برای نامبرده صادر نشده و صرفا برای وی به دلیل درگیری با ماموران نیروی انتظامی تشکیل پرونده قضایی شده و هنوز مراحل رسیدگی به این پرونده تکمیل نشده و طبیعتا حکمی نیز صادر نشده است.

توضیحات یک مقام قضایی/ اصلاً دادگاهی برگزار نشده بود

بر اساس آنچه مرکز رسانه ای قوه قضاییه اعلام کرد، یک مقام آگاه در دادگستری تهران با اشاره به خودسوزی یک خانم مراجعه کننده مقابل یکی از واحدهای قضائی تهران، در مورد روند پرونده سحر خدایاری گفته بود که این فرد اسفند سال ۹۷ در حالی که پوشش نامناسب داشته است، با مامورین نیروی انتظامی درگیر می شود و به آنها توهین می کند، لذا مستندات لازم در همین رابطه از ناحیه مامورین تهیه و به دادسرای تهران تحویل می شود.

بر همین اساس برای متهم با عنوان جریحه‌دار کردن عفت عمومی و توهین به مأمورین، پرونده قضائی تشکیل شد، البته نامبرده از همان زمان تاکنون با صدور قرار تامین آزاد بوده و امروز به دادگاه مراجعه می‌کند.

این مقام قضائی افزود: امروز و در هنگام مراجعه فرد مورد اشاره، رئیس دادگاه به واسطه فوت یکی از بستگانش در مرخصی به سر می‌برد و برای این فرد هیچ اقدام قضائی به عمل نیامده است و مقرر می‌شود در وقت دیگری به مرجع قضائی مراجعه کند که نامبرده پس از خروج از واحد قضائی با بنزینی که از قبل تهیه کرده بود، مبادرت به خودسوزی می‌کند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت مراقبت پزشکی است.

مرکز رسانه ای قوه ‌قضائیه اعلام کرد که برای فرد مورد اشاره دادگاهی برگزار نشده و حکم محکومیت ندارد.

رسانه‌های ضد انقلاب با همراهی پادوهای داخلی وارد میدان شدند

علی رغم توضیح شفاف مقام قضایی، رسانه‌های ضد انقلاب با همراهی پادوهای خود در داخل، علت خودسوزی سحر خدایاری را به ماجرای ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم ربط دادند و تلاش کردند، ابعاد واقعی و حقیقت این ماجرا را پنهان کنند و افکار عمومی را فریب دهند.

پس از انتشار خبر فوت سحر خدایاری در بیمارستان، پروژه جدید رسانه ای دشمن آغاز شد و بلافاصله این رویداد به خط خبری اصلی رسانه‌های ضد انقلاب تبدیل شد و تلاش کردند که با فضا سازی علیه جمهوری اسلامی و تحریک احساسات مردم، بر این موج سوار شده و به نام دفاع از حقوق زنان!! از آن بهره برداری سیاسی کنند.

یکی از رسانه هایی که با تمام قوا وارد میدان شد، بنگاه لجن پراکن بی‌بی‌سی فارسی بود که بدون اشاره به اختلالات روحی و روانی سحر خدایاری، به صورت پرحجم سعی کرد علت خودکشی این دختر را ممانعت از حضور او در استادیوم القاء کند و از این جریان علیه نظام سوء استفاده کند.

رسانه سلطنتی ملکه انگلیس فرصت را غنیمت شمرد و تلاش کرد با شیطنت های رسانه ای و دروغ پردازی، به زعم خود غائله جدیدی را آغاز کند. البته در داخل نیز عده‌ای که در بین آنها برخی سلبریتی ها و مسئولان کج فهم هم حضور داشتند، نقش مکمل BBC را بازی کردند و مطابق معمول توئیت زدند و در حمایت از حقوق زنان وامصیبتا سر دادند.

برخی سلبریتی ها پادوی رسانه ای دشمن شدند

پادوهای رسانه ای دشمن در داخل که آتش بیار معرکه شده بودند، حتی دست از سر جنازه مرحوم سحر خدایاری برنداشتند و با گستاخی تمام نوشتند که از تحویل جنازه سحر به خانواده اش ممانعت شده است. دروغی که البته از سوی خانواده آن مرحومه به شدت تکذیب شد.

البته این دروغ پردازی ها و نسبت دادن خودکشی تاثر برانگیز یک دختر که دارای اختلالات روانی بود به سیاست‌های جمهوری اسلامی و تحریک عواطف با استفاده از «قربانیان زن!» موضوعی است که نخ نما شده و چندان برای مردم ایران تازگی ندارد.

توضیحات خواهر سحرخدایاری

خواهر سحرخدایاری ضمن تائید اتهام خواهرش به‌دلیل پوشش نامناسب، درگیری و توهین به ‏مأموران انتظامی، در تشریح ماجرا  ‏می‌گوید:

«هفته آخر اسفندماه سال ۹۷ بود. بازی استقلال تهران و العین. خواهرم برای دیدن بازی به تهران ‏آمد. لباس مبدل هم پوشیده بود. کلاه‌گیس آبی و یک پالتوی بلند. وقتی مأموران قصد بازرسی ‏بدنی او را برای ورود به استادیوم داشتند، او به آن‌ها می‌گوید که دختر است تا به او دست نزنند. همان‌جا هم مأموران او را بازداشت می‌کنند. چهارشنبه بود که ما به ‏دادسرای ارشاد رفتیم. بازپرس وثیقه ۵۰‌میلیون تومانی تعیین کرد، اما این پول نقد را همراه ‏نداشتیم و فردای آن روز یعنی پنج‌شنبه پول را به حساب واریز کردیم، اما کار از کار گذشته بود و ‏خواهرم تا روز شنبه در زندان بود. روز شنبه او را با وثیقه آزاد کردیم تا این‌که چند هفته بعد برای گرفتن گوشی موبایلش به دادسرای ارشاد مراجعه کرد. مثل ‏این‌که آن‌جا از کسی شنیده بود که باید ۶ ماهی زندانی شود. ‏البته خواهرم سابقه بیماری و اختلال روانی (دوقطبی) داشت. چندسال پیش دوران دانشجویی یک‌بار اقدام به خودکشی کرد و مدتی هم در بیمارستان بستری ‏شد. همه مدارک پزشکی‌اش موجود است.»

صدور حکم ۶ ماه حبس دروغ محض است

محمد فراهانی، سردبیر خبرگزاری میزان نیز درباره درگذشت سحر خدایاری و شایعات پیرامون آن در فضای مجازی، در صفحه شخصی خود نوشت:

«با تاسف شدید از خبر درگذشت خانمی که اخیرا خودسوزی کردن

صدور حکم ۶ ماه حبس دروغ محض است، ایشان هفته پیش برای رسیدگی به پرونده‌ای که اسفند۹۷ به اتهام درگیری و توهین به پلیس داشتن به واحد قضایی مراجعه میکنن قاضی بعلت فوت بستگانش نبوده است

هیچ اقدام قضایی انجام نشد و حکمی صادر نشد.»

پدر مرحوم سحر خدایاری: دخترم مشکل عصبی داشت/ سلبریتی ها کجا بودند؟

حیدر علی خدایاری، پدر مرحوم سحر خدایاری نیز در تشریح جزئیات ماجرایی که برای دخترش رخ داده بود، می گوید: دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می‌ریزد و فحاشی می‌کند و با مامور نیروی انتظامی درگیر می‌شود.

پدر مرحوم سحر خدایاری به دلسوزی های دروغین سلبریتی ها هم واکنش نشان داد و تصریح کرد: در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم.

وی به مشکل عصبی دخترش اشاره کرد و ادامه داد: هرکسی که می‌گوید سحر قربانی شده بی‌دلیل این حرف را می‌زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته و روزی که به دادگاه می‌رود باز هم اعصابش به هم می‌ریزد و بعد اقدام به خودسوزی می‌کند.

اصلا قرار نبوده سحر زندانی شود

خدایاری به دروغ پردازی صدور حکم 6 ماه حبس برای دخترش هم واکنش نشان داد و تصریح کرد: هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده بود و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می‌کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی شود.

فدایی نظام هستم

وی در ادامه خود را فدایی انقلاب و نظام می خواند و می گوید: من فدایی نظام هستم و در جنگ تحمیلی هم جانباز شدم، امام را با جان و دل دوست دارم و از این به بعد هم اگر خدایی ناکرده برای کشور اتفاقی رخ دهد از پیشتازانی هستم که از نظام دفاع کنم، ترسی ندارم اگر یک درصد با نظام مشکلی داشتم الان اعلام می‌کردم، ولی می‌گویم که نه من و نه دخترم و نه هیچ یک از افراد خانواده ام با نظام مشکلی نداشته ایم و نداریم.

مشکلی برای دریافت پیکر دخترم نداشتیم

خدایاری در پاسخ به فضاسازی های دروغین عده ای خودفروخته درباره ممانعت از تحویل پیکر دخترش، می گوید: پیکر دختر من را بعد از فوت تحویل دادند و مشکلی برای دریافت پیکرش نداشتیم و گفتند هرجایی دلتان می‌خواهد سحر را دفن کنید و اصلا برای خاکسپاری و مراسم هم مشکلی نداشتیم.

افرادی که از خون دخترم سوءاستفاده می کنند، حلالشان نمی کنم

وی در پایان خطاب به دروغ پردازان و شیاطین رسانه ای هم گفت: از افرادی که از خون دختر من سوءاستفاده می کنند راضی نیستم و حلالشان نمی‌کنم، این افراد اشتباه می‌کنند که به بهانه اتفاقی که برای سحر رخ داده، دارند علیه کشور صحبت می‌کنند.

آب در هاون کوبیدن رسانه های ضد انقلاب و پادوهای داخلی

رسانه‌های ضد انقلاب با همراهی پادوها و خودفروختگان بی مقدار داخلی خود همواره تلاش کرده اند که با استفاده از فضاسازی های مسموم و انتشار مطالب دروغ، فضای جامعه ایران اسلامی را متشنج کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند، اما زهی خیال باطل.

مردم فریب بازی های کثیف سیاسی و رسانه ای را نمی خورند

مردم ایران اسلامی هوشیارند و فریب بازی های کثیف سیاسی و رسانه ای دشمنان داخلی و خارجی را نمی خورند و خود بهتر از هرکسی دشمنان این مملکت را می شناسند. پس تلاش های رسانه ای دشمن برای تحت تاثیر قرار دادن ملت انقلابی ایران «آب در هاون کوبیدن است».

سلبریتی ها و مسئولان کج فهم به دامن ملت برگردند

سلبریتی ها و مسئولان کج فهم و فریب خوردگان داخلی که خواسته و یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند هم بدانند اگر مسیر خود را از ضد انقلاب جدا نکنند، چنان از ملت سرافراز ایران سیلی خواهند خورد که برای همیشه سرافکنده و روسیاه شوند. پس تا دیر نشده از مسیر اشتباه و منحرف خود برگردند و دست از نوکری بی جیره و مواجب برای اجانب و بیگانگان بردارند و راه عزت واقعی را برگزینند.

گزارش: علی علیزاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha