جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب جهادی
فراخوان فوری طلاب جهادی اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش گفت: یکی از گروه‌های جهادی استان قم برای ساخت و تکمیل ساختمان مدرسه منطقه محروم الهایی، نیازمند حضور طلاب جهادی هستند.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به نیاز یکی از گروه‌های جهادی منطقه الهایی اهواز به حضور طلاب و جوانان جهادی برای ساخت و تکمیل یک باب مدرسه، اظهار داشت: یکی از گروه‌های جهادی استان قم هم‌اکنون پنج ماه است که در منطقه الهایی اهواز مشغول فعالیت‌های جهادی و ساخت مدرسه برای دانش آموزان محروم بوده و هم‌اکنون با توجه به شروع سال تحصیلی حوزه‌های علمیه و بازگشت نیروهایشان، نیازمند حضور طلاب جهادی هستند.

وی با بیان اینکه اول مهرماه مدرسه منطقه الهایی اهواز باید تکمیل و آماده بهره‌برداری گردد، تصریح کرد: هم‌اکنون نیازمند حضور فوری طلاب و جوانان جهادی اهواز هستیم تا با سرعت کارهای ساخت‌وساز مدرسه را انجام دهند.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی اهواز، اذعان داشت: إن‌شاءالله با همت طلاب جهادی مدارس علمیه اهواز، چشمان منتظر دانش آموزان منطقه محروم الهایی را برای دیدن یک مدرسه، روشن کنیم و مرهمی را بر دل آن مردم سیل‌زده و محروم، قرار دهیم.

حجت‌الاسلام پشم فروش در پایان گفت: آن دسته از طلاب و جوانانی که مایل به حضور در گروه جهادی برای ساخت و تکمیل ساختمان مدرسه هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۰۳۶۱۱۴۴۴۳ تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha