پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زث

حوزه/تولیت مدرسه علمیه امام صادق (ع) بابیان این‌که مدرک‌گرایی آفت حوزه‌های علمیه است، گفت: داشتن مدرک بدون علم به هیچ دردی نمی‌خورد و دیگر فضای کار و جامعه به نحوی است که مدرک تنها به درد نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام رضاشاه‌آبادی در مراسم آغاز دومین سال تحصیلی حوزه علمیه شبانه امام صادق (ع) اظهار داشت: متأسفانه یکی از ایرادهایی که به حوزه وارد است بحث مدرک‌گرایی است.

وی علم‌آموزی و داشتن علم را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: داشتن مدرک بدون علم به هیچ دردی نمی‌خورد و دیگر فضای کار و جامعه به نحوی است که مدرک تنها به درد نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی بابیان این‌که مدرسه علمیه امام صادق (ع) معروف به مدرسه آقا بیش از 100 سال سابقه دارد که از سال گذشته نیز مدرسه شبانه را راه‌اندازی کردیم و امسال سال دوم این مدرسه است، گفت: این مدرسه برای متقاضیانی است که به دروس حوزوی علاقه‌مند هستند اما امکان تحصیل در شرایط روزانه و رسمی را ندارند.

وی ادامه داد: مدرسه شرایط سنی خاصی ندارد و هر شخصی که دوست داشته باشد می‌تواند در این مدرسه حضور پیدا کند.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی بابیان این‌که هیچ زمانی برای شروع علم‌آموزی دیر نیست، تأکید کرد: افرادی که به‌صورت شبانه در مدارس علمیه به تحصیل می‌پردازند بسیار کوشا هستند و تقریباً در تمامی کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: از کلاس‌های شبانه لذت می‌برم چراکه همه باعلاقه و اشتیاق در کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha