پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد با قدردانی از میزبانی جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما در خراسان شمالی، خطاب به مسئولان این نهاد در استان گفت: در مسیر صیانت و حراست از آرمان‌های انقلاب نگران هجمه‌ها و تخریب‌ها نباشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای خراسان شمالی، با تأکید بر ضرورت استقامت در مسیر حق، اظهار کرد: ما چون به کار و هدف خود ایمان داشته و در این راه استقامت داریم چهل سال است موفق بوده و انقلاب ما با همین فرمول به پیش رفته است.

وی افزود: امروز هم رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم می‌فرمایند درود می‌فرستم بر نسلی که بر پای آرمان‌های خود ایستاده و از مسیر خود صیانت و حراست کرده است که این تأکید نشان‌دهنده اهمیت استقامت در طی مسیر انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با قدردانی از برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما به میزبانی خراسان شمالی، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره در استان پدیده نو و مثمر ثمری بود.

وی با بیان اینکه میزبانی از این جشنواره درمجموع حرکت خردمندانه و هوشمندانه‌ای بود، افزود: در خلال برگزاری جشنواره مزبور همه استان بسیج و وحدت رویه مناسبی بر خراسان شمالی حاکم شده بود که این خود مایه برکت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در این جشنواره عبارت «یدالله مع الجماعه» به زیبایی متجلی شد، زیرا در آن از منیت ها عبور شده بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این جشنواره فرهنگ و هنر استان را به‌خوبی نشان داد و در آن شخصیت پنهان استان آشکار و گنجینه‌های نهان خراسان شمالی هویدا شد.

وی با اشاره به برخی انتقادات مطرح شده نسبت به این جشنواره، اظهار کرد: برخی که خود را به تجاهل زده بودند می‌گفتند چرا بودجه توسعه استان را صرف برگزاری این جشنواره می‌کنید، در حالی که بودجه جشنواره جدا بود و ارتباطی به بودجه توسعه‌ای استان نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به مدیران صداوسیما اظهار کرد: نگران این هجمه‌ها و تخریب‌ها نباشید، زیرا اگرچه ممکن است در کار بزرگ ضعف‌ها و نواقصی هم باشد اما این به معنای زیر سؤال بردن کل جشنواره نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha