پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حادثه تروریستی 31 شهریور

حوزه/ معنوی، از تولید ۹ اثر هنری در رابطه با حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز خبرداد و گفت: تا به امروز ۳ مستند کوتاه با موضوع نظرات مردم پیرامون آن حادثه، ۲ مستند در رابطه با جزئیات تشییع و ۳ پوستر هم در این زمینه توسط جوانان هنرمند انقلابی، تولید شده است.

اسماعیل معنوی، مدیر مؤسسه آب و آیینه اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، این مؤسسه که متشکل از تعدادی جوان هنرمند انقلابی است، در مناسبت‌های مختلف و با توجه به مقتضیات زمان، محصولات هنری و رسانه‌ای در موضوعات مختلف تولید می‌کند که یکی از مصادیق مهم آن حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز بود.

وی با بیان اینکه ۹ محصول اعم از پوستر، مستند کوتاه و نماهنگ، خروجی مؤسسه آب و آدینه در رابطه با حادثه تروریستی ۳۱ شهریور است، اضافه کرد: تا به امروز ۳ مستند کوتاه با موضوع نظرات مردم پیرامون آن حادثه، ۲ مستندگزارشی در رابطه با مراسم تشییع و ۳ پوستر هم در این زمینه توسط جوانان هنرمند  آب و آینه تولید شده است که بیشترین گستره انتشار را در سراسر کشور داشته است.

معنوی، یکی از کارهای اثرگذار در این زمینه را نماهنگ «الأحرار» عنوان کرد و بیان داشت: این نماهنگ بیانگر وحدت، همدلی و اتحاد مردم خوزستان است که با صدای نزارقطری تولید و منتشر شده است.

مدیر مؤسسه آب و آیینه اهواز، بر لزوم تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای پیرامون موضوعات منحصر در خوزستان تأکید کرد و اظهارداشت: باید زمینه حمایت از هنرمندان انقلابی توسط نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی فراهم شود تا بیش از پیش، شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان دغدغه‌مند خوزستان باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha