جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم آغاز سالتحصیلی جدید حوزه های علمیه خواهران در اصفهان

حوزه/ ایران با ایستادگی بر مواضع خود، در سطح منطقه و بین المل نقش پررنگ و تعیین کننده ای داشته و دشمنان را وادار به کوتاه آمدن ازخواسته های زیاده خواهانه خود کرده است و به دشمن القا کرده که دوران "بزن در رو" تمام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آقای موسوی روشن، به مناسبت هفته دفاع مقدس، در جمع طلاب مدرسه علمیه عصمتیه بابل گفت: ثمره ایستادگی ملت ایران در عرصه نظامی،  رسیدن ایران به قدرت بازدارندگی است.

وی افزود: دشمن در طرح تهاجم به ایران اسلامی برنامه اشغال تمام ایران را داشت، به گونه ای که حتی نام شهرهای ایران را به عربی تعیین کرده بود.

موسوی روشن با اشاره به راه های پیش روی ملت ایران درشروع جنگ بیان کرد: تسلیم، بی تفاوتی، توازن قوا و استراتژی مقاومت؛ در برابر این هجوم همه جانبه پیش روی ملت ایران بود که رزمندگار غیور ما، استراتژی مقاومت را به تأسی از فرهنگ دینی و قیام کربلا  را انتخاب کرده و ترجیح دادند تا با امکانات موجود از منافع ملی خود حمایت و دفاع کنند.

این کارشناس سیاسی، با اشاره به پیامدهای ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان تصریح کرد: شناخت دشمن حقیقی یعنی اسراییل، که حتی آمریکا نیز تحت سیطره اوست، شکسته شدن وجهه آمریکا در بین مردم ایران و جهان و  همچنین رسیدن به استراتژی بازدارندگی از  جمله پیامدهای استقامت در برابر دشمن بوده است.

وی در پایان با اشاره به اصل بازدارندگی و نتایج آن گفت: ایران با ایستادگی بر مواضع خود، در سطح منطقه و بین المل نقش پررنگ و تعیین کننده ای داشته و دشمنان را وادار به کوتاه آمدن ازخواسته های زیاده خواهانه خود کرده است و به دشمن القا کرده که دوران "بزن در رو" تمام شد و قطعا هر ضربه ای بی جواب نخواهد گذاشت.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha