پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه کرمانشاه

حوزه/ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه کرمانشاه تصریح کرد: دیگران از هیچ چیز همه چیز می سازند و ما همه چیزمان را به هیچ می پنداریم و جای تاسف دارد اگر به مفاخر و بزرگان خود کم توجه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، علیرضا شهرستانی روز پنجشنبه در آیین نکوداشت شهریاران پزشکی استان که با حضور مسئولین، در تالار برق این شهر کرمانشاه برگزار شد، با انتقاد از عدم معرفی مطلوب فرهیختگان و سرمایه های ارزشمند استان گفت: دیگران از هیچ چیز همه چیز می سازند و ما همه چیزمان را به هیچ می پنداریم و جای تاسف دارد اگر به مفاخر و بزرگان خود کم توجه باشیم.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: این آیین باشکوه، لبیک به فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که فرمودند: می خواهیم این به صورت یک سنت در کشور ما، در جامعه ما، در بین مردم ما رایج شود.

شهرستانی با اشاره به سخن ارزشمند رهبری معظم در خصوص اهمیت به پاسداشت راه شهدا؛ که فرمودند: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.؛گفت: نام و یاد مردهای روزهای سخت: شهید مدافع حرم مهدی نوروزی(شیر سامرا)، شهید خلبان یحیی شمشادیان، شهید مطاع نوروز نژاد، خلبان شهید مکری، تزریق روحیه شجاعت و ولایت پذیری به جان ماست.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه از جمله برکات محافل پاسداشت شهریاران پزشکی،آشنایی نسل جوان با فرهیختگان فرهمند استان است، گفت: شکرگزاریم  که استان دیر پای کرمانشاه از وجود نخبگان و دانشمندان همواره بهره مند بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha