شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدمت رسانی روحانیون به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به اجرای طرح ضیافت زوار در حوزه علمیه خوزستان، گفت: در طرح ضیافت زوار، چهار موکب بزرگ از سوی حوزه علمیه خوزستان، در چهار نقطه از استان برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای طرح ضیافت زوار، اظهارداشت: حوزه علمیه استان خوزستان، همچون سال‌های گذشته در راستای خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) طرح ضیافت زوار را اجرا خواهد نمود.

وی با بیان اینکه در این طرح، چهار موکب بزرگ از سوی حوزه علمیه خوزستان، در چهار نقطه از استان برپا خواهد شد، گفت: این چهار موکب در شهرستان اندیمشک، پایانه مرزی چذابه، خرمشهر و اهواز راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات موکب‌های حوزه علمیه خوزستان، اسکان مردمی، محل پارکینگ خودرویی، طبخ غذا به‌صورت شبانه‌روزی و... بخشی از خدمات رفاهی موکب‌های حوزه علمیه خوزستان در ایام اربعین حسینی است.

حجت‌الاسلام کیانی، با دعوت از خیرین برای تقویت امکانات موکب‌ها، اذعان داشت: عاشقانه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در صورت تمایل می‌توانند با کمک‌های خود ما را در مسیر خدمت به زائران اربعین حسینی یاری کنند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: همچنین مردم عزیز می‌توانند با در اطلاع دادن به سایرین و البته خیرین، نمازگزاران مسجد یا اقوام، آن‌ها را به طرح ضیافت زوار دعوت کنند.

حجت‌الاسلام کیانی، با اشاره به روش‌های کمک مالی به تقویت موکب‌های اربعینی، گفت: مردم عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۹۰۲-۸۷۴۴ به نام مدیریت حوزه علمیه خوزستان واریز نمایند.

وی در ادامه گفت: اقلام مورد نیاز، جهت کمک به موکب‌ها مواد غذایی مورد نیاز جهت تهیه (صبحانه، نهار، شام) و آب‌معدنی می‌باشد.

لازم به ذکر است، آدرس محل تحویل اقلام اهدایی به موکب‌های حوزه علمیه خوزستان، به شرح ذیل است؛

اهواز؛ چهارراه آبادان، خیابان کمپانی، بین خیابان ۵ و ۶ پاداد، مدیریت حوزه علمیه خوزستان / محمد کیانی ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۰

خرمشهر؛ مدرسه علمیه سیدالشهداء(ع) / موسی پور ۰۹۱۶۶۳۴۱۸۹۴

اندیمشک؛ مدرسه علمیه امام صادق(ع) میرعالی ۰۹۱۶۹۴۲۷۷۹۱

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha