پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ایران

حوزه/ تفریحات بالن سواری در اطراف تهران و دیدنی های شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی این هفته در برنامه «ایران» به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مستند گزارش «ایران» برنامه ای است که سعی دارد با معرفی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی شهرهای ایران آشنایی دوباره ای با فرهنگ غنی کشورمان به وجود آورد. در این قسمت علی چیت سازیان گزارشی از تفریحات بالن سواری در اطراف تهران ارائه می دهد.

پرواز رویائی بود که انسان هزاران سال روی آن کشید تا اینکه سرانجام تحقق یافت. اگرچه سفر با هواپیما امروز بسیار معمول شده، اما پرواز هنوز برای انسان سرگرمی جذابی است. بالون های هوای گرم وسیله ای تفریحی برای همه دوستداران پرواز است و در این قسمت از برنامه «ایران» مخاطبان احساس هیجان انگیز پرواز با بالن را تجربه می کنند.

در بخش دیگری از این برنامه طاهره بدخش به معرفی سبک زندگی مردم در شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی می پردازد و به موزه مردم شناسی این ناحیه سر می زند و هنر گلیم بافی و سوغات سراب را به مخاطبان معرفی می کند.

برنامه «ایران» به تهیه‎کنندگی محمدعلی قاسمی روزهای یکشنبه ساعت 7:30 به وقت تهران پخش می‌شود و در ساعات 12:30 و 16:30 همان روز بازپخش می‎شود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha