پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 867312
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
تصاویر/ اعزام مبلغان اربعینی معاونت تبلیغ حوزه

حوزه/ همایش توجیهی مبلغان اربعین امشب با حضور روحانیون و مسئولان تبلیغی کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه همایش توجیهی مبلغان اربعین حسینی امشب به همت دبیرخانه دائمی مبلغان اربعین و مشارکت نهادهای تبلیغی و حوزوی  در دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در قم برگزار شد.

در این مراسم که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، حجج اسلام والمسلمین طائب فرمانده قرارگاه عمار، قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، احمدی معاون بعثه مقام معظم رهبری، هوشیار کارشناس مهدویت، ادیان و فرق و استقامت، مسئول دبیرخانه دائمی مبلغان اربعین به ارایه بحث پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در سخنانی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: باید بدانیم که مبدا انقلاب اسلامی که از مهمترین دستاوردهای امام راحل بود، از سیاهی نظام طاغوتی آغاز شد ولی به دنبال مقصد متعالی است.

وی امکان سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) را مهمترین هدف انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم که مشکلاتی که باعث شد هیچ کدام از ائمه ما با ولایت به حج نروند بر طرف شود و امام زمان(عج) ظهور کند.

پایان بخش این مراسم سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قمی بود که در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه مبلغان بر لزوم پاسداری از سنن طلبگی در تبلیغ تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha