پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کاگر

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر از برنامه ریزی جهت اجرای طرح یاوران و مبلغان غدیر و استفاده از ظرفیت روحانیون برای انتقال پیام غدیر در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حسین کارگر، ظهر امروز در نشست یاوران و مبلغان غدیر در بوشهر هدف از برگزاری این جلسه را بهره گیری از ظرفیت روحانیون برای انتقال پیام غدیر به اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: بنیاد غدیر در دهه ۸۰ در کشور توسعه پیدا کرد، البته بنیانگذاری آن در دهه ۷۰ به منظور دفاع از ولایت امام علی(ع) صورت گرفت.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر با اشاره به دشمنی دشمنان و هجمه های آنان گفت: روز به روز به دشمنی آنان افزوده می شود و این کار از راه های مختلف و با تاسیس کانال ها و شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی در چند سال اخیر ظهور و بروز بیشتری داشته است.

وی سرآمدی جمهوری اسلامی ایران، حراست و حفاظت و پایداری از آن را برآیند کار این بنیاد عنوان کرد و ابراز داشت: دفتر بنیاد بین المللی غدیر در ۲۷ شهر استان بوشهر به ریاست ائمه جمعه شهر اداره می شود و رئیس بنیاد بین المللی غدیر در استان هم نماینده ولی فقیه است.

کارگر با اشاره به طرح یاوران و مبلغان غدیر تبیین و تبلیغ غدیر و ولایت و امامت امام علی(ع) با مشارکت مردم و مسئولان دستگاه های حکومتی، علماء و نخبگان جامعه را هدف از این طرح دانست و گفت: این طرح با هدف جذب، سازماندهی و بکارگیری داوطلبان مومن، موثر و علاقمند به دفاع فرهنگی و دینی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و زمینه سازی مشارکت مردم در گسترش  و نهادینه کردن فرهنگ علوی و غدیر در جامعه برنامه ریزی شده است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر با بیان اینکه برنامه های اجرایی بنیاد فقز پیرامون علی(ع) شناسی، امام شناسی، غدیر شناسی، ولایت شناسی و شیعه شناسی و نهج البلاغه است گفت: خواهران و برادران علاقنمد به همکاری داوطلبانه و افتخاری در طرح یاوران مولا علی(ع) پس از تکمیل مشخصات نوع همکاری خود را می توانند اعلام کنند.

وی با اشاره به برخی برنامه های این طرح گفت: برنامه ریزی در خصوص معرفی بیشتر و نهادینه کردن فرهنگ امامت، ولایت و غدیر در جامعه، برگزاری کلاس های غدیر شناسی، شرح و تفسیر خطبه غدیر، تبلیغ، توسعه و ترویج نهج البلاغه در جامعه، تلاش در جهت معرفی بیشتر مناقب و فضائل مولا علی(ع) در بین آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در ایام سال خصوصا ایام میلاد امام علی(ع) نمونه ای از برنامه ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha