جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/آئین افتتاحیه اولین دوره مسابقات قرآن و حدیث با شرکت طلاب شیعه و اهل سنت در کرمانشاه
برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث در حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث در رشته‌های حفظ قرآن(۵، ۱۰، ۲۰ و کل)، حفظ جزء سی و سور منتخب، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، خطابه قرآنی، حفظ موضوعی، معارف حدیث و تفسیر در سه مرحله برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امیر صیاحی، مسئول قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام خبر برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث، اظهارداشت: این دوره از مسابقات قرآن و حدیث، ویژه طلاب برادر در رشته‌های حفظ قرآن(۵، ۱۰، ۲۰ و کل)، حفظ جزء سی و سور منتخب، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، خطابه قرآنی، حفظ موضوعی، معارف حدیث و تفسیر در سه مرحله برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات نیمه دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ است که مکان برگزاری مرحله کشوری آن متعاقباً اعلام می‌شود.

مسئول قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به نحوه ثبت‌نام داوطلبین، بیان کرد: ثبت‌نام طلاب از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه به نشانی www.tahzib.ismc.ir صورت می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام صیاحی، با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآن و حدیث در مدارس علمیه، اهتمام جدی مسئولان و مدیران حوزه را جهت اطلاع‌رسانی و تشویق طلاب به حضور در این فضای نورانی خواستار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha