پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پرس تی وی

حوزه/ گزارش آمریکا مبنی بر کشته شدن ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش و پیامدهای حضور این کشور در خاورمیانه در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به تعیین جایزه 25 میلیون دلاری از سوی آمریکا در سال 2017 برای ابوبکر البغدادی به گفت و گو درخصوص واکنش های ترامپ در قبال کشته شدن این تروریست و مقایسه نحوه اعلام خبر کشته شدن البغدادی توسط ترامپ با اعلام خبر کشته شدن بن لادن توسط باراک اوباما در رسانه ها می پردازد.

در ادامه این برنامه که با حضور ادوارد کوریگان کارشناس سیاسی و وکیل مدافع حقوق بشر و رابرت فانتینا روزنامه نگار و فعال حقوق بشر روی آنتن می رود، ضمن بررسی حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه و ادعاهای این کشور مبنی بر مبارزه با تروریسم طی سال های اخیر و تأثیر آن بر بی ثباتی منطقه، بحث و تبادل نظر پیرامون خروج نظامی آمریکا از شمال سوریه، حملات ترکیه به مناطق کردنشین و آزاد شدن صدها تروریست داعشی از زندان های تحت کنترل نیروهای کرد صورت می گیرد.

واکاوی اقدام آمریکا در انتقال نیروهای نظامی این کشور از سوریه به عراق و مروری بر اقدامات ادعایی آمریکا طی سال های اخیر در خصوص مبارزه با تروریست های داعش در سوریه و عراق نیز از دیگر موضوعات مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

«ما مردم» شنبه 11 آبان ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش شد و تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 07:00، 18:00 و 23:00 و سه شنبه ساعت 03:00 بامداد روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha