جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 870244
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مراسم بزرگداشت ابوالشهید حجت الاسلام محمد مهدی توکلی، استاد فقید حوزه علمیه قزوین، با حضور طلاب و اساتید حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، عصر امروز در مراسم یادبود ابوالشهید حجت الاسلام  محمد مهدی توکلی که از سوی مدیریت حوزه علمیه قزوین در آستان مقدس امام زاده حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این استاد فقید حوزه، گفت: مرحوم توکلی پدر بزرگوار شهید محمد رضا توکلی، سالها در مدارس علمیه قزوین شاگردان برجسته ای را تربیت کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم توکلی سال ها در مکتب امام صادق (ع) صاحب کرسی تدریس بود و هیچ گاه از خط ولایت و رهبری جدا نشد.

استاد حوزه علمیه قزوین، به نقش روحانیت درنظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: روحانیت همیشه زبان دین و یار مردم بوده اند و نقش این قشر در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین حضور درهشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: روحانیت با ساده زیستی و مردمی بودن نقش موثری در تمام عرصه های حساس و مهم ایفا کرده و روحانیون با حضور گسترده و موثر در دفاع مقدس و کاروان های جهادی و همچنین در سنگر دفاع از حرم نقش بی بدیلی را رقم زده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: جبهه فرهنگی کنونی و راه مقابله با تهاجمات نرمی که دشمنان علیه نظام و اعتقادات مردم در سر می پرورانند، جز با هدایت علما و روحانیت میسر نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha