پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز آمریکای جنایتکار در بیشتر کشورها دخالت مستقیم و جدی داشته و تا توانسته جنایت، غارت اموال و منابع را انجام داده و بذر تفرقه را کاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، استاندار، دانش آموزان، دانشجویان، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: امروز آمریکای جنایتکار در بیشتر کشورها دخالت مستقیم و جدی داشته و تا توانسته جنایت، غارت اموال و منابع را انجام داده و بذر تفرقه را کاشته است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: تاریخ سیاه آمریکای جنایتکار در نیم قرن اخیر هیچ گاه از اذهان ملتهای دنیا فراموش نمی شود.

وی اظهار کرد: آمریکا امروز با سه چالش جدی در منطقه رو برو است که عبارتند از مسئله نظامی، اقتصادی و تمدن فکری که محور این حرکت انقلاب اسلامی است. حضور ایران در غرب آسیا، آمریکا را به ستوه آورده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: پیامبر اعظم (ص) در آخرین و مهمترین وصیت خود بر توسل به قرآن و عترت تاکید داشتند و باید بدانیم این دو از هم جدایی ناپذیرند و اگر تکامل و سعادت را می خواهیم باید به قرآن و عترت متوسل شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha