جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی

امام جمعه همدان گفت: فضا مجازی، ماهواره ها و دشمنان همه و همه نمی گذارند ما به آسمان وصل شویم و با بهانه های مختلف به دنبال آن هستند که این ارتباط را قیچی کنند و از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در مراسم آغاز امامت امام زمان (عج) در حسینیه بیت العباس همدان با بیان این که در زندگی روزمره امام زمان ناظر بر اعمال من و شما است اظهار داشت: حضرت چشم بینای خدا و گوش شنوای پروردگار است و بر همه هستی احاطه دارد.

وی افزود: خواندن هر روزه دعای عهد پس از نماز صبح تضمینی بر این ارتباط و عهد بستن با امام زمان(عج) است، در حالی که برخی از افراد تنها اسم شیعه را یدک می کشند و در طول ۲۴ساعت یک بار هم به یاد امام زمان خودنمی افتند.

امام جمعه همدان با اشاره به این که باید برای سلامتی و ظهور حضرت حجت(عج) نذر کنیم، خاطر نشان کرد: افراد فرزندشان که به مسافرت می رود برای سلامتی و بازگشتش نذر می کنند، اما باید این سوال را از خودمان بپرسیم که برای سلامتی فرزند حضرت زهرا(س) چه کاری تا به حال کرده ایم؟

وی ابراز داشت: کسی می تواند با امام زمان(عج) تعهد ببندد و دست محبت به سوی ایشان دراز کند که نسبت به حضرت معرفت و شناخت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که در آخر زمان دین انسان ها در معرض خطر قرار دارد، یادآور شد: فضاهای مجازی، ماهواره ها و دشمنان همه و همه نمی گذارند ما به آسمان وصل شویم و با بهانه های مختلف به دنبال آن هستند که این ارتباط را قیچی کنند و از بین ببرند.

وی با اشاره اینکه دشمن با شبهه پراکنی برای جلوگیری از  ایجاد این ارتباط بال های ما را قیچی می کند، تصریح کرد: امروز در روزگار سختی قرار داریم و در و دیوار شهر و خیابان ها همه ما را دعوت به دنیا می کند و لذا در این وضعیت مسلمان ماندن سخت است.

آیت الله شعبانی با بیان این که برای ثابت قدم ماندن در آخر زمان دعای غریق و دعای معرفت را باید مدام بخوانیم، اظهار داشت: متاسفانه دشمن به نوعی تلقین می کند که با انجام گناه انسان با کلاس تر است، در حالی که رفتار انسان متدین به عقلانیت نزدیک تر است.

وی در پایان با اشاره به اینکه چقدر بلدید که دل امام زمان(عج) را به دست بیاورید، تاکید کرد: امیدوارم همه ما معرفت کاملی نسبت به حضرت کسب کنیم و جز سربازان ایشان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha