پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 870966
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
بانو امین

حوزه/ معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین(ره) ویژه دانش‌آموختگان مراکز حوزوی خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ریحانه حقانی از آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین(ره) ویژه دانش‌آموختگان مراکز حوزوی خواهران خبر داد و اظهار داشت: جشنواره بانو امین(ره) برای ششمین سال متوالی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: این جشنواره با هدف انسجام بخشی به پژوهش ها و پایان نامه های دانش آموختگان و تقویت بنیه پژوهشی طلاب برگزار می‌شود.
حقانی یادآور شد: در این جشنواره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح ۳ طلاب مراکز حوزوی خواهران (۹8- ۹۷) و مقالات چاپ‌شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی (۹8-۹۷) قابل پذیرش هستند.
وی، محور ویژه این جشنواره را «بیانیه گام دوم انقلاب» عنوان کرد و افزود: پژوهشگران جهت شرکت در این جشنواره، فرم ثبت نام را تکمیل کرده و همراه با اثر خود به صورت فایل word و یا  PDFبه نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند، همچنین اصل اثر به صورت چاپی (پرینت شده) به دبیرخانه جشنواره به نشانی ساختمان پژوهشگاه، طبقه سوم، دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی ارسال شود.
معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به مهلت ارسال آثار تا اول آذر، گفت: این جشنواره همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.
زمان مراجعه، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ است؛ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱2484 تماس بگیرند.
پیام رسان سروش: https://sapp.ir/jz۲۶۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha