پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با بیان این که وحدت و همبستگی بهترین راه حل مشکلات امروز جامعه اسلامی است، بیان داشت: دشمن با تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان به دنبال سلطه و نفوذ بر جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، نامگذاری این هفته از سوی امام خمینی(ره) را اقدامی راهبرد و هوشمندانه در جهت تقویت وحدت میان مسلمانان عنوان کرد.

وی با بیان این که وحدت و همبستگی بهترین راه حل مشکلات امروز جامعه اسلامی است، بیان داشت: دشمن با تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان به دنبال سلطه و نفوذ بر جامعه اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) همواره دغدغه وحدت و همبستگی امت اسلامی را داشتند، بیان داشت: امروز نیز یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری تقویت وحدت میان مسلمانان است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که  متأسفانه امروز جامعه اسلامی از مشکلات ناشی از تفرقه و اختلاف رنج می برد، خاطرنشان کرد: اختلاف میان مسلمان سم مهلکی برای جامعه اسلامی است و زمینه توطئه و فتنه دشمنان را فراهم خواهد کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با وحدت و همبستگی می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم، بیان داشت: تا زمانی که امت اسلامی به یک وحدت رویه در امور دست پیدا نکنند، مشکلات و بحران ها در کشورهای اسلامی باقی خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن از تفرقه و اختلاف مسلمانان در جهت ضربه زدن به جامعه اسلامی استفاده می کند، خاطرنشان کرد: اگر امروز در عراق، سوریه، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی شاهد ناامنی و بحران امنیتی هستیم به دلیل اختلاف و تفرقه میان مسلمانان است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، مقام معظم رهبری را پرچم دار وحدت میان مسلمانان معرفی کرد و گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های ایشان تقویت وحدت میان امت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه امروز کشورهای اسلامی درگیر مشکلات و بحران های داخلی هستند و این توطئه استکبار و استعمار پیر برای جلوگیری از پیشرفت جوامع اسلامی است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ استعمار پیر با طراحی های متعددی تلاش کرد تا اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی حاکم باشد و آنها نیز به غارت این کشورها ادامه دهند.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که انقلاب اسلامی همه توطئه ها و نقشه های استعمار و استکبار در غارت منابع کشورهای اسلامی را خنثی و نقشه بر آب کرد، بیان داشت: امام خمینی(ره) با روشنگری و آگاهی دادن به کشورهای اسلامی؛ ملت های مسلمان را خواب غفلت بیدار کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر نیز به دلیل اختلاف و چند دستگی در برخی از کشورهای اسلامی شاهد گسترش و نفوذ گروه های نیابتی استعمار و استکبار بودیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری جبهه مقاومت با رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این توطئه خنثی و امنیت و آرامش به منطقه بازگشت.

وی با هشدار نسبت به تحرک و توطئه دشمنان برای اختلاف و تفرقه میان مسلمانان گفت: آنچه که امروز در عراق و لبنان می بینیم طراحی دشمن با هدف تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha