پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
photo_2019-11-06_12-08-42.jpg

حوزه/ مسئول واحد بین الملل مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، گفت: بنا به ضرورت آموزش متون اسلامی در تحقق معرفت ناب اسلامی و چالش هایی که در دنیای معاصر با پیشرفت علم و تکنولوژی صورت پذیرفته است، سمینار علمی «آموزش های اسلامی؛ چالش های فرارو» با هدف تقویت جایگاه آموزش‌های اسلامی برگزار می شود.

خانم مریم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: بنا به ضرورت آموزش متون اسلامی در تحقق معرفت ناب اسلامی و چالش هایی که در دنیای معاصر با پیشرفت علم و تکنولوژی صورت پذیرفته است، سمینار علمی «آموزش های اسلامی؛ چالش های فرارو» با هدف تقویت جایگاه آموزش‌های اسلامی برگزار می شود.

مسئول واحد بین الملل مجتمع کوثر، ابراز داشت: به نظر می‌رسد جهت تأثیرگذاری و رساندن ندای حق باید تحولی بنیادین در روش‌های آموزش ایجاد گردد در همین راستا مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر با همکاری پژوهشکده مطالعات تخصصی کوثر در نظر دارد سلسله نشست‌هایی با اندیشمندان برجسته کشورهای اسلامی که در این زمینه اهل پژوهش و مطالعه و صاحب نظر هستند برگزار نماید تا با آگاهی از دستاوردهای پژوهشی آنها مسیر آموزش متون اسلامی که حوزه‌های علمیه عهده‌دار اصلی آن هستند با دقت بیشتری ریل گذاری گردد.

رضایی در پایان با اشاره به حضور صاحب نظران و اندیشمندان حوزه و دانشگاه در این سمینار، خاطرنشان کرد: این سمینار علمی با موضوع «آموزش های اسلامی و چالشهای فرارو» در روز چهارشنبه  ۲۲ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح، با حضور خانم دکتر ماهانی استاد و پژوهشگر بین المللی دانشگاه Utm و اساتید دانشگاه و حوزه های علمیه جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha