شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا سلیمانی معاون مدیر مدرسه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ معاون مدرسه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه تصریح کرد: اقتدار 40 ساله نظام اسلامی به برکت قطع رابطه با شیطان بزرگ است که طرف مغلوب آمریکا و جمهوری اسلامی طرف پیروز است.

حجت الاسلام عبدالرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، گفت: دستاوردهای خیره کننده ای که حتی دشمنان را به اعتراف واداشته به برکت قطع رابطه و تحریم های فلج کننده دولت آمریکاست.

معاون مدرسه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه برای انقلابی نوپا همان جنگ قومیت ها در چهار طرف مرزها کافی بود که انقلاب را به سقوط بکشاند، افزود: اگر نبود تدابیر حکیمانه حضرت امام(ره) و حمایت بی دریغ مردم، خصوصا رشادت جوانان پرشور و انقلابی که برای سرکوب ضد انقلاب، سر از پا نمی شناختند، شاهد جدا شدن برخی استان ها از ایران بودیم.

وی تصریح کرد: داغ کردن تنور جنگ اقتصادی از طرف دشمنان به سرکردگی شیطان بزرگ، برای تلخ کردن جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در عین حال که دارای برکات زیادی است، اما آنچه که مایه عزت ما بوده و در دنیا سرافراز هستیم، «استقلال سیاسی» است، گفت: خوی شیطانی استعمارگران و مستکبران عالم هرگز تحمل رهایی ملت ها را از زیر سلطه خود را نداشته و لحظه ای از دشمنی و جنگ اقتصادی با ایران کوتاه نخواهند آمد.

معاون مدرسه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه تصریح کرد: شایسته است که مدیران اجرایی در مسیر عملی شدن « بیانیه گام دوم » که مشعلی فروزان و نقطه‌ عطفی برای ادامه‌ این راه روشن است، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته بپردازند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توصیه‌های اساسی در بیانیه « گام دوم » به‌ منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» حق مطلب را ادا کرده اند.

معاون مدرسه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه جریان غربگرا موریانه وار درصدد تزریق یأس و ناامیدی به آینده و تضعیف روحیه انقلابی مردم است، ابراز داشت:  شایسته است اسناد لانۀ جاسوسی و سایر جنایات و ماهیت جنگ اقتصادی شیطان بزرگ در حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس تدریس شود تا هرچه بیشتر نسل جوان در جریان دشمنی های استکبار جهانی قرار بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha