سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 871383
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
میناب امام جمعه جدید

حوزه/ امام جمعه جدید شهرستان میناب روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهر با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان معارفه می شود.

حجت الاسلام غلامعلی ارجمند، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بندرعباس با اشاره به خداحافظی دو امام جمعه میناب و بندرخمیر، اظهار کرد: حجت الاسلام حسین معتمدی فر امام جمعه سابق میناب، این هفته به عنوان امام جمعه تربت جام معارفه خواهد شد و حجت الاسلام علیرضا صفائی امام جمعه سابق بندر خمیر جایگزین او در میناب خواهد شد.

وی افزود: مراسم تودیع و معارفه امام جمعه میناب، روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار می شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خاطرنشان کرد: در ۲۰ مرکز شهرستان و بخش استان هرمزگان نمازجمعه برگزار می شود که از۱۳ شهرستان هرمزگان فقط در ابوموسی نماز جمعه برگزار نمی شود که به زودی این امر محقق خواهد شد.

حجت الاسلام ارجمند ادامه داد: با توجه به نیاز هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان افرادی را به عنوان ائمه جمعه جدید پیشنهاد داده است که بزودی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برای برگزاری آزمون جذب به استان سفر خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha