جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید جلال صالحی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام همواره امت را از هر گونه نفاق و اختلاف بر حذر می داشتند، تصریح کرد: وحدت و همبستگی تنها نسخه قابل قبول برای برون رفت جهان اسلام از شرایط امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه دوشنبه شب در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در ساری برگزار شد، تحکیم وحدت در دنیای اسلام را راهبرد چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با بیان این که مشی پیامبر گرامی اسلام، تحکیم وحدت، برادری و برابری میان امت خود بود، افزود: سیره عملی آن حضرت بهترین الگو برای جلوگیری از تشتت و دودستگی در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام، پیام آور صلح، دوستی، برابری و برادری در جامعه اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: امت اسلامی با بهره گیری از سیره نبوی تلاش کنند تا وحدت در جوامع اسلامی تقویت شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه وحدت و همبستگی ملت ایران شکل گرفت، بیان داشت: امروز نیز حفظ و بقای انقلاب در گرو وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام همواره امت را از هر گونه نفاق و اختلاف بر حذر می داشتند، خاطرنشان کرد: وحدت و همبستگی تنها نسخه قابل قبول برای برون رفت جهان اسلام از شرایط امروز است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که متأسفانه در سایه اختلاف و تفرقه میان مسلمانان، نفوذ و توطئه دشمن در کشورهای هر روز افزایش بیشتری پیدا می کند، گفت: راه بیرون راندن دشمن از سرزمین های اسلامی منطقه، وحدت و همبستگی میان مسلمانان است.

استاد حوزه علمیه مازندران، ملت بزرگ ایران را نماد وحدت و همبستگی در دنیای امروز معرفی کرد و افزود: وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران، مهم ترین عامل شکست توطئه های چهل ساله دشمن علیه این کشور است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با اشاره به این که راه سعادت و رستگاری امت اسلامی، همان ادامه حرکت پیامبر گرامی اسلام و انبیاء الهی است، خاطرنشان کرد: اختلاف، تفرقه و درگیری مسیر تاریکی است که هیچ نتیجه مشخصی در بر نخواهد داشت.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha