پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید علیرضا ادیانی - ناجا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه امنیت مهم ترین نیاز بشری است و همه حکومت ها به دنبال تامین امنیت هستند، گفت: امنیت زیرنیاز همه اقدامات اقتصادی، سیاسی، علمی و حتی عبادت است که این امنیت بی نظیر هم اکنون در کشور ما برقرار و البته دشمنان به شدت به دنبال تخریب آن هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان و در جمع مسئولان و کارکنان پلیس سمنان اظهار داشت: «مجاهدان فی سبیل الله» تعبیر بلندی است که رهبر معظم انقلاب ماموران خدوم نیروی انتظامی را با آن وصف کرده اند.

وی با بیان اینکه آنهایی که تلاش مضاعف، مجدّانه و خالصانه خود را با نیت برای خدا بودن و در برابر دشمنان نظام اسلامی به کار می گیرند، واقعاً مجاهد در راه پروردگارند، خاطرنشان کرد: ناجا دائماً در حال جهاد انتظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه به منزلت و جایگاه مطلوب ناجا نزد افکار عمومی اشاره و با بیان اینکه این تصویر خوب هم در ذهن مسئولان ارشد نظام و هم توده مردم نقش بسته است، خاطرنشان کرد: در این مدت کوتاهی که در خدمت همکاران هستم بارها از فرمانده معظم کل قوا رضایت قلبی ایشان از عملکرد ناجا را شنیده ام.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان اینکه مردم نیز از خدمتگزاری پلیس در اغلب حوزه ها رضایت دارند، به ماموریت بزرگ تامین امنیت در اربعین حسینی اشاره و اضافه کرد: در نظرسنجی های انجام شده حدود ۹۰ درصد زائران از خدمات پلیس ابراز رضایت کردند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف با فرماندهان و مدیران ناجا اظهار داشت: طبق فرمایشات ایشان ناجای کنونی نه تنها از سازمان های پلیسی قبل از انقلاب که از دهه های نخست انقلاب نیز بسیار بهتر و موفق تر است ولی تا رسیدن به نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی فاصله داریم.

پلیس در تراز جمهوری اسلامی هدف والای ناجا

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی را هدف والای ناجا عنوان و به نقش تاثیرگذار فرماندهان و مدیران در این مسیر اشاره و تصریح کرد: مدیران انتظامی در راس قرار دارند و با توجه به نقش رهبری آنها باید هم با اقتدار و هم با مهربانی عمل کرده و زمینه را برای شکل گیری پلیس در تراز انقلاب اسلامی فراهم آورند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به نقش یکایک فرماندهان و کارکنان ناجا در شکل گیری پلیس در تراز جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: بدون اراده جمعی و عمومی همکاران نمی توان به این هدف ارزشمند دست یافت.

وی رضایت قلبی رهبر معظم انقلاب اسلامی و رضایت مندی ملت بزرگ ایران از عملکرد پلیس را پشتوانه معنوی و قوی پلیس در حرکت شتابان به سمت پلیس در تراز جمهوری اسلامی دانست و در ادامه هوشیاری کارکنان ناجا را به عنوان یکی از ویژگی های مهم این پلیس برشمرد.

دشمنان به دنبال تخریب امنیت بی نظیر کشورند

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت مهم ترین نیاز بشری است و همه حکومت ها به دنبال تامین امنیت هستند، افزود: امنیت زیرنیاز همه اقدامات اقتصادی، سیاسی، علمی و حتی عبادت است که این امنیت بی نظیر هم اکنون در کشور ما برقرار و البته دشمنان به شدت به دنبال تخریب آن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی به تلاش مستمر دشمنان برای وارد ساختن خدشه به امنیت بی نظیر ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: یکی از راهبردهای مهم دشمن بهره برداری از شرایط کنونی و به راه انداختن اعتراضات اقتصادی و تبدیل آنها به شورش های خیابانی است که البته این خواب دشمن نیز با هوشیاری نیروهای مسلح و ملت مقاوم و غیور ایران اسلامی تعبیر نخواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تراز معنوی بالا را ویژگی بعدی پلیس در تراز جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: در نیروی انتظامی این مولفه وجود دارد و سلسله مراتب فرماندهی و نظم و انضباط حاکم بر روابط آنها ریشه در ایمان افراد دارد.

به گفته نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی در این سیستم، فرماندهی صرفاً مطالبه احترام و صدور دستور نیست، بلکه فرمانده، نیروی خود را برادر خود می داند و از رنج نیروی خویش رنج می برد و با لغزش او نگران می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تقویت این بعد ارزشمند معنوی را رسالت مهم سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و همه فرماندهان و مدیران دانست و تاکید کرد: برهمین اساس و برابر تاکید رهبر معظم انقلاب دست به یک جوانگرایی در سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی زده ایم تا جوانان با انگیزه، پرتلاش و مومن و انقلابی با سرعتی بیشتر به سمت اهداف حرکت کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه سخنانش به رویکرد خود در عقیدتی سیاسی ناجا اشاره و تاکید کرد: من بارها گفته ام عقیدتی صرفا کلاس و سخنرانی نیست، بلکه باید تغییر و اصلاح در امور را با رفتار و عمل مطالبه کنیم و آنچه می گوییم حداقل خودمان عمل کنیم.

وی در پایان به میثاق نامه خود با روسای عقیدتی سیاسی سازمان و استان ها اشاره و تاکید کرد: روحانیت مستقر در ناجا براساس این میثاق نامه عمل خواهند کرد و برهمین اساس حفظ سلامت نفس یکی از مطالبات اصلی بنده از آنهاست.

گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمدحسین ایروانی به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان منصوب و از تلاش های حجت الاسلام حامد زکی قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام خسته نباشید درسایت شما حتی نتوانستیم عضویت بگیریم بتگرار مشکل و دراخر از سه دفعه بیشتر نمیشود عکسها موجوده ببخشید مگر بانک است لطفا رسیدگی مورد در خواستی خسته نباشید