پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم گرامیداشت 25 آبان روز مقاومت و ایثار اصفهان

حوزه/ استاندار اصفهان گفت: امروز باید در بزرگداشت روز ۲۵ آبان به این بیندیشیم که شهدا چه انتظار ی از ما دارند و چه مطالبه ای از ما کرده اند؛ طبق گفته مدیر کل بنیاد شهید استان از ۲۳ هزار شهید استان بیش از ۱۴ هزار شهید در وصیت نامه های خود اطاعت از ولی امر مسلمین را از ما خواستار شده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، عباس رضایی، پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه گرامیداشت روز ۲۵ آبان روز مقاومت وایثار اصفهان اظهار کرد: در طول سال مناسبت های مختلفی را داریم اما برخی روزها جایگاه ویژه ای دارد که از آن جمله بزرگداشت و تعظیم روز ۲۵ آبان ماه «روز مقاومت و ایثار اصفهان» است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: امروز باید در بزرگداشت روز ۲۵ آبان به این بیندیشیم که شهدا چه انتظار ی از ما دارند و چه مطالبه ای از ما کرده اند؛ طبق گفته مدیر کل بنیاد شهید استان از ۲۳ هزار شهید استان بیش از ۱۴ هزار شهید در وصیت نامه های خود اطاعت از ولی امر مسلمین را از ما خواستار شده اند.

رضایی تصریح کرد: اطاعت از ولی امر زمان اولین رسالت ومسولیت مورد انتظار شهدا از ما است، دیروز جنگ بود و شهدا خالصانه اطاعت کردند و به میدان گام نهادند، ولی امروز هم جنگ است، آیا به واقع همه نهادها ومسولین و مدیران در این زمینه پای کار آمده اند.

وی ابراز کرد: ولایت مداری فقط شعاری ودر حد شعار دادن نیست، بلکه در میدان عمل واجرا باید مطالبات رهبری را تحقق بخشیم واز دادن چند بیانیه صرف، گام را فراتر نهاده واقدام عملی کنیم.

استاندار اصفهان اذعان کرد:  در جنگ اقتصادی ما باید خود را همگام با نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دهیم، اصل اول اطاعت از رهبری است نباید حواشی مانع از این رسالت شود.

وی تاکید کرد: اساس ما باید برکار وتلاش و ایجاد اعتماد ووحدت باشد، خاصه در شرایطی که دشمن تمام قد جلوی ما ایستاده است.

رضایی خاطرنشان کرد: رسالت دوم وبزرگی که برعهده ما هست، استمرار راه شهدا و پیاده کردن اهداف آنها است و این مسئله ممکن نیست مگر اینکه منیت های خود را کنار بگذاریم وولایت مداری خود را در مقام عمل نشان دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha