جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دومین دوره آموزشی مبلغ خمس

حوزه/ دومین دوره آموزشی مبلّغ خمس از سوی بنیاد بین المللی احیاء فرهنگ خمس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین دوره آموزشی مبلغ خمس از سوی بنیاد بین المللی احیاء فرهنگ خمس برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، «حضور اساتید مجرب»، «فراگیری مباحث مهم فریضه خمس از قبیل پاسخگویی به شبهات خمس، شناخت مبانی احکام خمس، روش محاسبه خمس، اخلاق خمس، موضوع شناسی خمس و ...»، «کوتاه بودن دوره (سه ماهه) »، «بهره مندی از امکانات فرهنگی دوره (ورزشی، آموزشی، خانوادگی و ...)» و «اهداء جوایز به نفرات برتر دوره» از ویژگی های این دوره است.

همچنین «اعطای گواهی پایان دوره»، «اولویت شرکت در عرصه های مختلف تبلیغی بنیاد در سطح کشور»، «شناسایی و جذب افراد توانمند در عرصه های پژوهش، تدریس و ...»، «حمایت از مقاله ها و پایان نامه های با موضوع خمس» و «عضویت در گروه تبلیغی تخصصی خمس» از مزایای دومین دوره آموزشی مبلغ خمس می باشد.

علاقمندان برای ثبت نام باید شرایطی همچون: «حداکثر سن ۴۰ سال»، «اتمام پایه ده و اشتغال به درس خارج»، «سابقه تبلیغی حداقل سه سال» و «قبولی در مصاحبه» را داشته باشند.

اشخاصی که قصد ثبت نام در این دوره را دارند، می توانند با «یک قطعه عکس معمم»، «کپی شناسامه و کارت ملی» و «ارزیابی تحصیلی» از ۲۵ آبان تا ۱۰ آذر هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۳ به خیابان معلم، کوچه ۱۰ (روبروی بیت حضرت امام (ره)، فرعی اول، پلاک ۱۱ مراجعه نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۳۴۵۵۷، یا با آیدی @alkhoms در ایتا یا سروش تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی www.bonyadkhoms.com مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha