جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه خیلی‌ها خواستند قم را از قم بودن بیاندازند، گفت: برخی طی این روزها با شرارت خود می‌خواستند به کشور ضربه بزنند در قم نیز حرکت‌هایی داشتند اما موفق نشدند چرا مردم قم را نشناخته و فکر می‌کنند با چند شعار می‌توانند هویت قم را بهم بزنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ روز قم که در دبیرستان ماندگار امام صادق علیه‌السلام برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان شهری و آموزش و پرورش عنوان کرد: این دبیرستان نیز همانند تاریخ قم دارای یک تاریخ و جایگاه متفاوت است.

وی با اشاره به جایگاه قم در روایات و احادیث مختلف عنوان کرد: امیدواریم با فعالیت‌ها و عملکردهای مطلوب خود بتوانیم شهر قم را به جایگاهی که در شأن این شهر است برسانیم؛ قم همیشه باید با امنیت و سلامت باشد و افرادی که وارد این شهر می‌شوند باید سلام و امنیت وارد این شهر شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان اینکه هر فردی که نسبت به قم نظر بدی داشته باشد فرد غافلی است، مطرح کرد: قم قبل از برپایی حکومت شیعی از ابتدا با توجه به ویژگی‌هایی که داشت دارای جایگاهی متفاوت و شهروندان شیعی مقاوم بود به همین علت دشمنان مختلفی طی تاریخ مقابل قم قرار گرفته و برای از بین بردن این شهر تلاش کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه خیلی‌ها خواستند قم را از قم بودن بیاندازند، گفت: برخی طی این روزها با شرارت خود می‌خواستند به کشور ضربه بزنند در قم نیز حرکت‌هایی داشتند اما موفق نشدند چرا مردم قم را نشناخته و فکر می‌کنند با چند شعار می‌توانند هویت قم را بهم بزنند.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: شهر قم مزین به مدرسه‌ها و آموزشگاه‌هایی است که دانش آموختگان این مکان‌ها توانسته‌اند حرکت‌های قابل تقدیری را در سطح کشور رقم بزنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج مطرح کرد: بسیجیان به‌عنوان نمایندگان مردم همیشه همگام با نیروهای مسلح بوده و پای کار نظام اسلامی ایستاده‌اند و شهادت چند تن از آن‌ها در شورش‌های اخیر نمایان‌گر این موضوع است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha