سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید محمد جوادآل حمد

حوزه/ اولین همایش تجلیل و تکریم خیرین « روحانیت درعرصه سلامت» با حضور علما، روحانیون در سالن اجتماعات شهرداری قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمد جوادآل احمد  امروز در نشست خبری که با موضوع اولین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت درعرصه سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد از برگزاری اولین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت درعرصه سلامت  جهت قدردانی از خدمات مراجع تقلید، علمای ربانی و روحانیت خبر داد  و گفت: این هماش روز چهارشنبه 6 آذرماه ساعت 9 در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می شود.

مدیرعامل خیرین و عرصه سلامت استان قم افزود: در روز همایش دکتر شهریاری  دبیرکل مجمع خیرین سلامت و یکی از علمای ربانی سخنرانی خواهند کرد و در ادامه از 14 خیر از مراجع و علمای خدمت گذار در عرصه سلامت تجلیل خواهد شد.

وی افزود: از زمان های گذشته و هم اکنون مراجع و علمایی مانند آیات عظام حائری، گلپایگانی، تبریزی، سیستانی، مرعشی نجفی و... بوده و هستند که در عرصه سلامت خدمات رسانیکرده و می کنند.

آل احمد با بیان این که 95 درصد خدمات در عرصه سلامت یا با اذن و یا با مشارکت مراجع و علمای ربانی بوده است، افزود: هدف مهم از این همایش قدردانی از مراجع تقلید و علما و آشنایی مردم با این خدمات است.

مدیر عامل خیرین عرصه سلامت با بیان این که شهر قم از گذشته در عرصه خدمت رسانی به وسیله خیرین زبانزد  است، گفت:  نهضت بیمارستان سازی در قم به همت و تلاش مراجع وعلما و روحانیت بوده. اساسا فکر و اندیشه روحانیت باعث شد که این نهضت در قم راه بیفتد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha