شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین خواستار تداوم برنامه‌ریزی‌های اربعین در تمام طول سال و بررسی نقاط قوت و ضعف با کار کارشناسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در جمع خادمان موکب سیدالشهداء(ع) که در حسینیه امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های خادمان این موکب، گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان موکب سیدالشهداء(ع)، شرایط را برای خدمت‌رسانی به زائران فراهم کرد.

 وی با بیان اینکه بحمدالله هر سال شاهد افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده در اربعین هستیم، بیان کرد: در استان قزوین همدلی و همکاری بسیار خوبی بین مسئولان، خادمان اربعین و مردم وجود دارد و به همین خاطر شاهد رشد بسیار زیاد خدمات استان قزوین در اربعین هستیم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: مردم بیش از ۵۰ کشور در پیاده‌روی اربعین حضور داشتند و این مهم نشان می‌دهد که پیاده‌روی اربعین جهانی و بین‌المللی شده است.

 امام جمعه قزوین بیان کرد: به همت متولیان و خادمان اربعین، استان قزوین نیز در این همایش بین‌المللی و با عظمت، نقش ارزنده‌ای داشت و خدمات ارزنده و در طراز بین‌المللی ارائه کرد.

 وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها پس از پایان اربعین نباید متوقف شود و در تمام طول سال عزیزانی که متولی این حوزه هستند، باید جلسات منظمی داشته باشند تا نقاط قوت و ضعف با کار کارشناسی شناسایی و برای سال‌های آینده برطرف شود.

 حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از خدمات موکب‌داران در حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله نیز قدردانی کرد و عنوان کرد: برکات این جریان در تمام طول سال و حوادثی که در کشور پیش می‌آید، شامل حال مردم می‌شود و لازم است از این بعد خدمت‌رسانی را نیز مورد توجه قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha