پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرهنگ کشاورز

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: بسیج توانست انقلاب را ماندگار کند و در عرصه های دفاعی، امنیتی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی معجزه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سرهنگ محمد کشاورز، ظهر امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت که از سوی پایگاه شیهد علمی، در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: استکبار جهانی تمام سعی و تلاشش بر این است که روزی به اهداف شوم و تفرقه انگیز خود دست پیدا کند ولی خوشبختانه در این ۴۰ سال تمام توطئه های آنها نقش برآب شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین، ضمن تبریک هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: بسیج توانست انقلاب را ماندگار کرده و در عرصه های دفاعی، امنیتی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی معجزه کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: با توجه به تمام توطئه‌های خباثت آمیز دشمنان در این کشور، قدرت بسیج اجازه هیچ ناامنی را نداد و تا زمانی که فرهنگ بسیج وجود دارد هیچ توطئه ای این کشور را تهدید نخواهد کرد.

سرهنگ کشاورز بیان کرد: بسیج برآمده از درون ملت ایران اسلامی است که با ایمان، عشق و ارادت به پروردگار و اهل بیت(ع) به عنوان مدافع حریم ولایت در سنگرهای مختلف نقش آفرین و موثر است.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج به عنوان مدافعان و بازوان انقلاب اسلامی فعالیت های مناسب و ارزشمند و جامعی برای مقابله با این نقشه های دشمن صورت می گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، دائماً به دنبال تخریب باورهای دینی ما در جامعه اسلامی هستند که در این عرصه باید هوشیار و با بصیرت باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha