شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مستند

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، از پخش فعالیتهای موکب حوزه علمیه قزوین در مسیر نجف به کربلای معلی در قالب مستند تلویزیونی سفر عشق و پخش آن در شبکه استانی مرکز قزوین خبرداد.

حجت‌الاسلام عباس افشار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، اظهارداشت: مدیریت جدید حوزه علمیه استان قزوین نسبت به ساخت مجموعه‌های مستند در قالب حوزه علمیه قزوین نگاه جدی داشته و خوشبختانه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سبحانی نیا برنامه‌های تولیدی حوزه علمیه قزوین با موضوعات مختلف در واحد رسانه‌ای حوزه علمیه قزوین همچنان تداوم خواهد داشت.

حجت‌الاسلام افشار همچنین به ساخت مستند تلویزیونی سفر عشق خبرداد و بیان کرد: در این فیلم فعالیت‌های خوب و چشمگیر موکب حوزه علمیه قزوین در مسیر نجف به کربلای معلا و در شهر کربلا با هنرمندی تصویربرداران و  عکاسان واحد رسانه‌ای این مرکز به خوبی ثبت و ضبط شده که بعد از اربعین حسینی کار تدوین آن انجام و امروز جهت ارسال به شبکه استانی مرکز قزوین جهت پخش ارسال شد.

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در این مستند تلویزیونی، تصاویری ناب از پشت‌بام حرم سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) -حرم مطهر -قتلگاه -سرداب و تهیه مصاحبه با متصدیان موکب حوزه علمیه قزوین در شهر نجف و کربلا انجام‌ شده است.

حجت‌الاسلام افشار عنوان کرد: این مستند تلویزیونی به مدت ۲۸ دقیقه تدوین و به‌زودی از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha