شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
لطف‌ الله دژکام - امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز روحانیت را زبان مردم دانست و گفت: در نظام مردم سالاری اسلامی باید ساز و کاری داشته باشیم که مردم صدای خود را به گوش حاکمان جامعه به صورت مسالمت آمیز برسانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام عصر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر جامعه روحانیت برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم مسائل نظام اسلامی و دغدغه‌های مهم مردم با همراهی، همدلی و ارتباط بیشتر و موثرتر علما برطرف شود.

وی به تبیین حوادث هفته گذشته شیراز پرداخت و افزود: مدیران محترم شورای تامین استان باید ابعاد این جریان را توضیح دهند و برای مردم شفاف سازی کنند و برای بنده نیز سخنانی فرمودند، البته گاهی در بین اعضای یک شورا هم ممکن است نگاه های مختلفی باشد، چون مسائل شورای تامین جنبه امنیتی دارد.

امام جمعه شیراز به ضرورت حفاظت از اماکن مذهبی اشاره کرد و بیان داشت: باید طرح عملیاتی در رابطه با این موضوع اجرا کنیم، پایگاه ها باید تقویت شوند، در مدرسه خاتم الانبیا نیز خود طلاب ایستادگی کردند، نسبت به مساجد و مراکز مذهبی باید طوری طرحی کنیم که این آماگی در خودمان باشد بعد اگر نیاز شد جاهای دیگر وارد شوند.

وی در پایان روحانیت را زبان مردم دانست و خاطرنشان کرد: در نظام مردم سالاری اسلامی باید ساز و کاری داشته باشیم که مردم صدای خود را به گوش حاکمان جامعه به صورت مسالمت آمیز برسانند، این ساز و کار هنوز به صورت کامل شکل نگرفته است، این که مقام معظم رهبری فرموده اند جامعه پردازی کنیم به این معنا است که باید همین خلا ها را برطرف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha