دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لطف‌ الله دژکام - امام جمعه شیراز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دژکام بر ضرورت تدوین طرح جامع برای تقویت مدارس امین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام عصر چهارشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه های علمیه سراسر کشور، در شیراز، ضمن اشاره به حوادث اخیر در برخی شهرها و با بیان اینکه بسیاری از افراد حاضر در صحنه اغتشاشات هدایت شده بودند، اظهار داشت: در خباثت اشرار همین بس که یک جوان بیست و چند ساله که کارمند ساده یک اداره در شیراز بوده را حین خدمت از طبقه چهارم یک ساختمان به پایین انداختند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: بسیاری از طلاب و روحانیون به ویژه مدیر حوزه علمیه استان در این جریانات برای حفاظت از کیان حوزه همت و شجاعت نشان دادند تا در پایان همه این مسائل علیرغم دشواری‌های بسیار، جمع شد.

وی در ادامه ضرورت تدوین طرحی در مدارس امین را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: هرچه در توان داشته باشیم، مبلغین در مدارس امین را تقویت می‌کنیم و امیدواریم حرکت خوبی در این بخش صورت گیرد.

امام جمعه شیراز همچنین به موضوع مساجد نیز اشاره و ابراز کرد: وضع برخی مساجد شیراز با نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد که امیدواریم با تشکیل شورای عالی مساجد استان و دیگر اقدامات مقتضی، بتوانیم تحول و حرکت رو به جلویی را در این قسمت به انجام برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha