جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسات بصیرت افزایی سیاسی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با اشاره جنگهای ترکیبی یا هیبریدی که جنگ روز دنیا است، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با تولید کنندگان اشاره کردند در حال حاضر جنگ جمعیت به وقوع پیوسته است و دشمنان ما در صدد هستند با کنترل جمعیت ایران بتوانند تاثیراتی را که می خواهند بر کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر موسوی، در سومین جلسه از سلسله جلسات بصیرت افزایی سیاسی که صبح امروز در مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن برگزاری انتخابات مجلس گفت: در این انتخابات باید دقت داشته باشیم که جوانان انقلابی و مومن را وارد مجلس کنیم و بدانیم هستند کسانی که در گذشته ضربات زیادی خود یا وابستگانشان به نظام زده اند، ولی حالا با نام جوان انقلابی برای انتخابات ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: باید بر این موضوع دقت نظر داشته باشیم که انتخابمان بر اثر تاثیر شعارهای کاندیدها نباشد و نمایندگان را با توجه به عملکردشان انتخاب کنیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره جنگ های ترکیبی یا هیبریدی که جنگ روز دنیا است، بیان داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با تولید کنندگان اشاره کردند در حال حاضر جنگ جمعیت به وقوع پیوسته است و دشمنان ما در صدد هستند با کنترل جمعیت ایران بتوانند تاثیراتی را که می خواهند بر کشور داشته باشند.

وی با بیان این که جریان نفوذ و پیاده نظام دشمن در ایران عامل اساسی روند رو به رشد کاهش جمعیت است، تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ۳۰۰ هزار شهید داده ایم و امروز و طبق آمار رسمی وزارت بهداشت سالی ۵۰۰ هزار سقط جنین اتفاق می افتد و از این تعداد ۴۰۰ هزار جنین در آزمایشات غربالگری سقط می شود و با کمترین مشکل جنین دستور سقط را صادر می کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به جنگ های رسانه ای که از انواع جنگ های هیبریدی است، اظهار داشت: بسیاری از شبهاتی که در فضای مجازی وجود دارد توسط صهیونیسم هایی که فارسی را به طور کامل مسلط هستند و یا منافقین آموزش دیده و یا لشکر عربهای سعودی منتشر می شود.

استاد حوزه ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب این حجم از تلاش دشمن در فضاهای مجازی و تاثیر آن بر جامعه و همچنین بی خیالی و کم کاری مسولان را دیده اند که فرمودند «اگر رهبر ایران نبودم رهبر فضای مجازی می شدم ».

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب موظف هستند تا در این فضای پر شبهه، بر رفع شبهات جوانان و به خصوص دانش آموزان که در خطر بیشتری قرار دارند اهتمام داشته باشند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha