جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار پرسنل راهداری با امام جمعه همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: مسئولان باید پای درد و دل های رانندگان بنشینند و در رفع مشکلات آنها نیز کوشا باشند؛ اینکه مشکلی را در ده سال متوالی رانندگان مطرح کنند، نشان دهنده آن است که در این مدت این مشکل حل نشده است و اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امروز در دیدار با کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، با اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه راهداری خاطر نشان کرد: در شرایط مختلف جوی و با وجود مشکلاتی که در راه‌ها به وجود می‌آید، مشکلات کمی قابل مشاهده است که این برایند بیرونی زحمات شبانه روزی فعالان این عرصه است.

وی استفاده از صنعت راه‌وترابری در استان همدان را ضروری دانست و گفت: استان همدان به لحاظ دارا بودن شرایط استراتژیکی در حوزه راه و ترابری و حد واصل بودن چندین استان در غرب کشور، می توان با مدیریت صحیح از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان مسائل ریلی و حمل و نقل زمینی را از موضوعات قابل گسترش در همدان برشمرد و یادآور شد: با توجه ویژه مسئولان نسبت به این موضوع می توان از آن برای رشد اقتصادی در استان همدان و در کشور استفاده کنیم.

وی در ادامه با برشمردن مشکلات رانندگان جاده‌ای، اظهار داشت: رانندگان با مشکلات فراوانی مواجه هستند و لذا امیدواریم تا مسئولان نسبت به رفع مشکلات توجه جدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر شنیدن مشکلات رانندگان توسط مسئولان، ابراز داشت: مسئولان باید پای درد و دل های این قشر زحمت کش بنشینند و در رفع مشکلات آنها نیز کوشا باشند؛ اینکه مشکلی را در ده سال متوالی رانندگان مطرح کنند، نشان دهنده آن است که در این مدت این مشکل حل نشده است و اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

وی به بعضی از ضعف ها نیز در حوزه راهداری اشاره کرد و گفت: گزارشاتی مبنی بر بی توجهی‌ها نسبت به نماز خانه‌های بین راهی وجود دارد که نباید از از آن غافل شویم و نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

امام جمعه همدان ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات موجود نیز موانعی است که برای جلوگیری از حرکت ماشین ها در عوارضی‌های استان همدان تعبیه شده است که با فرهنگ همدان به عنوان شهری توریستی همخوانی ندارد.

وی خواستار توجه و رسیدگی به مسیر منتهی به غارعلیصدر شد و تاکید کرد: یکی از محورهای پر خطر در استان، مسیر غارعلیصدر می باشد که با وجود گردشگران فراوانی که به این مکان مراجعه می کنند اما اقدامی جدی برای رفع این مشکل انجام انجام نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha