جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر مقام معظم رهبری

حوزه/ ۲۵ آذر ۱۳۸۲ سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به شهردارالمومنین قزوین، چشم ها را به نور تابان خورشید روشن کرد و اکنون بعد از ۱۶ سال، مردمان این دیار هنوز هم خاطره خوش آن را در ذهن دارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،   ۲۵ آذر سال ۱۳۸۲ برای مردمان ولایتمدار و شهید پرورر استان قزوین یک روز خاطره انگیز و به یادماندنی است.

سفر مقام معظم رهبری به شهیر شهیدان رجایی و بابایی که با استقبال بی نظیر وفراموش نشدنی مردم این شهر روبروشدند.

  در این استقبال بیاد ماندنی، اگرچه همه قشرهای مردم حضور بسیار چشمگیر ی  داشتند، اما نوجوانان و جوانان پر طراوت نسل انقلاب به این مراسم مردمی، روح تازه ای بخشیده بودند. رهبر معظم انقلاب پس از مراسم استقبال مردمی، به دیدار دهها هزار نفر دیگر از مردم قزوین شتافتند که در گلزار شهدای این شهر، با شعارهای انقلابی و ابراز احساسات پرشور، روبرو شدند.

  روزها می گذشتند، مردم در کوچه و خیابان های شهر منتظر بودند ...

در و دیوار پر شده بود از پوستر ها و نوشته هایی با یک خبر ... خبر آمد خبری در راه است ...

شهر محیای مهمان نوازی شده بود. آسمان مهر بی کران خود را بر پهنه این شهر گسترانیده بود و خورشید آن روز گرما و نور خود را روشنی بخش چشمان مردم دارالمومنین کرده بود.

روز موعود فرا رسید ...

زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ، پدر و فرزند و مادر و کودک همه به وعده گاه آمده بودند تا چشمانشان را به نور خورشید گرم کنند.

روز موعود... روز عشق و روز دیدار یار ...

مردی از تبار آسمان و از سلاله پاک حضرت زهرا (س) قدم به شهری می گذارد که مردمانش تشنه نوشیدن از دریای وجود پر برکت وجود پاکش اند.

بیست و پنجم آذر ماه سال یکهزار و سیصد و هشتاد و دو برای این مردم فراموش ناشدنی است،  سفری بعد از بیست سال به دیار مینودری.

تقویم دل های این مردم یک صفحه مشترک دارد. تقویم نگاه مردم یک تاریخ مشترک دارد و زمزمه مشترک کردم ان شهر در چنین روزی لبیک بود و هست به ندای رهبر.

امروز ۱۶ سال از حضور پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دیار مینودری، دارالمونین، پایتخت خوشنویسی ایران زمین و مهد مشاهیر و علما و فقها، می گذرد و این خاطره حضور همچون عسلی ناب هر روز تازه تر و خوشبوتر و عاشقانه تر از پیش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha