جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار

حوزه/ مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نشستی با مدیر حوزه علمیه خواهران استان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام، صبح امروز با حضور در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در ابتدا با هدف جلوگیری از موازی کاری و انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر دو نهاد همسو، گزارشی از اهم فعالیت های تبلیغی و آموزشی انجام شده در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان را ارائه کرد.

وی در ادامه پیشنهاد داد: کمیته ای مشترک برای تعیین سرفصل های آموزشی متناسب با دوره های خواهران و با استفاده از ظرفیت اساتید خواهر تشکیل و قبل از آن نیازسنجی همه مدرسه علمیه خواهران به صورت مجزا انجام شود.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به ضرورت تعامل و برنامه ریزی منسجم، تأکید کرد: شورای عالی تبلیغ استان اصفهان با حضور نهادهای تاثیرگذار در بحث اعزام روحانی و آموزش های کاربردی مبلغان مانند شورای ائمه جمعه و جماعات، بسیج طلاب، نهادی نمایندگی در دانشگاه، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و... تشکیل شود.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان با بیان این که دفتر تبلیغات جایگاه برجسته ای دارد و باید از ظرفیت های آن استفاده شود، گفت: با توجه به وجود ۵۲ حوزه علمیه خواهران و ۱۵هزار طلبه در استان اصفهان، آمادگی تعامل برای فعالیت های مشترک آموزشی وجود دارد.

وی با تاکید بر دوری از موازی کاری و لزوم انسجام فعالیت و خدمات ویژه طلاب، افزود: با توجه به اعزام تعداد کثیری از طلاب خواهر از مدارس علمیه، تمرکز اعزام از یک نهاد، ضروری است و نیازمند بررسی بیشتر برای واگذاری این امور به دفتر تبلیغات اسلامی است.

در این دیدار حجج اسلام صادق امینی، رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی، هادی مشگدار، رئیس اداره اعزام مبلغان و مجید شجاعی، رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان، مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان را همراهی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha