پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: وحدت حوزه و دانشگاه موجب تلفیق اندیشه های دینی و علمی می شود و همین از عوامل پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در نشست وحدت حوزه و دانشگاه که به میزبانی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد گفت: با وحدت روزافزون حوزه و دانشگاه می توان طلاب و دانشجویان با تخصص، اخلاق مدار، مسئولیت پذیر و تعهد به امور دینی و انقلاب اسلامی تربیت کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه موجب تلفیق اندیشه های دینی و علمی می شود و همین  از عوامل پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: باید مسئولان حوزه و دانشگاه برای تقویت ارتباط و تعامل دانشجویان و اساتید برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و در این راستا از راهکارهای نوین و جدید بهره بگیرند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر طلاب و دانشجویان از نظر علمی و اخلاقی درست تربیت شوند آنها با حضور در هر عرصه ای وظائف خود را به درستی انجام می دهند و در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی در جامعه تاثیر گزار خواهند بود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت تقویت وحدت حوزه و دانشگاه در رشد و تعالی جامعه، می طلبد مسئولان در تحکیم این وحدت بیشتر با یدیگر همفکری کنند تا سریعتر به نتیجه مطلوب برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha