سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسینی

حوزه/ حسینی با بیان اینکه مهمترین هدف دشمن در توطئه های مختلف علیه ایران فلج کردن اقتصاد کشور است گفت: تربیت بیش از ۵ هزار لیدر داخلی برای اغتشاش در همین راستا بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سید جلال حسینی پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه دارالحکمه اصفهان اظهار کرد: در سال ۵۶ کارتر به ایران آمد و گفت ایران ساحل امن امریکا است و این مبتنی بر تمام نظریات وک ارشناسی های جامعه شناسی جهان بود  و پیام های متعدد سیاسی داشت.

وی بیان کرد: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد، بسیاری از نظریات غربی که مدعی بودند هیچ حاکمیت اسلامی ودینی نمی تواند ظهور وبروز کند عملا شکست خورد، لذا در ادامه برای شکست ایران وحاکمیت دینی جنگ تحمیلی به راه انداختند و  عملا  ۶۱ کشور جهان را علیه ما بسیج کردند.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: نظم نوین جهانی، نظریه جورج بوش پدر بعد از فروپاشی شوروی بود و جورج بوش پسر قصد اجرای این نظریه را داشت، لذا کشورهای عربستان، افغانستان، ترکیه، ایران، سوریه و مصر جزو نظم نوین جهانی از منظر آمریکا بود که طبق این نظریه تابعیت ۱۰۰درصدی از امریکا و تجزیه کشورهای نامبرده منطقه، جزء هدف گذاری ها بود.

وی با بیان اینکه در آن زمان همه کشورها ترسیده بودند و علت نترسیدن ایران به دلیل تقوا و وجود رهبری با حکمت بود، خاطرنشان کرد: ما چون به خدا اعتقاد داریم این گونه مقاومت کردیم، وگرنه ترس دیگر کشورهای از آمریکا طبیعی بود، چون تقوا ندارند.

حسینی عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب در ۱۹۹۱ در عین ناباوری افراد، به حزب الله لبنان و خطاب به مسئولان دولتی ایران بیان کردند آمریکا درحال افول است و ما امروز معنای این حرف را می فهمیم.

*تشریح هفت برجامی که قرار بود در ایران اجرا شود

وی با تاکید بر اینکه جمع بودجه نظامی امریکا در حال حاضر که افول کرده؛ ۱۰۰برابر بودجه نظامی ایران است پس در ظاهر ترس دارد، اذعان داشت: در همین شرایط تحریم، ایران در عرصه های علمی و نظامی و دستاوردی پیشرفت کرده، ولی امریکا در باتلاق منطقه گیر کرده است.

هادی سیاسی سپاه اصفههان ابراز کرد: ترامپ بعد از اوباما با روش مرد دیوانه که یک نوع سیاست بود، روی کار آمد و نفرات رصد ایران را تحت قالب میز ایران در آمریکا باهدف برنامه ریزی برای قطع فروش نفت ایران وتحریم های هوشمند به شدت افزایش داد.

وی یادآور شد: قراراین بود هفت برجام بعد از برجام هسته ای توسط تیم مذاکره کننده اجرا شود که fatf و cft هم در مجلس براین مبنا تصویب شد، ولی با تشخیص رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان این قراردادها فعلا رد است.

حسینی متذکر شد: پس از برجام اول برجام هسته ای، برجام موشکی، برجام منطقه ای، برجام تروریست، برجام حقوق بشر، برجام به رسمیت شناختن اسرائیل و برجام هفتم برجام رابطه با امریکا قرار بود یکی پس از دیگری درایران اجرا شود.

کارشناس سیاسی تاکید کرد: از وزارت خانه امریکا طی نامه ای  به ترامپ اعلام کرد که ما تمام تحریم های قابل تصور را بر ایران اجرا کردیم وایران در حال عبور از این تحریم ها است و باید تدبیری کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی و نهایی آمریکا فلج کرد اقتصاد ایران به انحاء مختلف و به تبع تسلیم حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: حدود ۵ هزار لیدر درداخل کشور با میلیون های دلار هزینه برای اغتشاشات از سوی دشمنان تدارک دیده شده بود و آموزش دادن لیدرها برای اغتشاشات و به آشوب کشیدن جامعه از ماه های قبل صورت گرفته بود.

حسینی افزود: توقیف کشتی انگلیسی و زدن پهپاد فوق پیشرفته و رادار گریز آمریکا نقشه های دشمنان را خنثی کرد؛ رهبرمعظم انقلاب اخیرا در جمع سپاهیان فرمودند ما بارها دشمن را به گوشه رینگ کشانده ایم، بنابراین ما نه جنگ و نه مذاکره می کنیم.

وی ادامه داد: در آشوب های اخیر دشمن از تمام امکانات خود بهره برد؛ در روز اول آشوب ها به اندازه کل فتنه ۸۸ به ایران آسیب رسید تا اقتصاد ایران را خراب کنند، در آشوب های اخیر از بروزترین روش های تخریب و صدمه استفاده شد.

هادی سیاسی سپاه اصفهان بیان کرد: تدبیر رهبر معظم انقلاب آبی برروی آتش فتنه بود، متاسفانه بعضا تصمیمات اقتصادی از سوی دولتمردان اجرا می شود که کلیه کارشناسان اقتصادی خلاف آن نظر دارند.

وی اظهار داشت: کسانی که متوجه حکمت تصمیم گیری رهبری نیستند باید حداقل در وقایع اخیر سکوت کنند، نباید ولایتمداران از رهبر انقلاب انتظار رفتار تحکمی نسبت به دولت داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha