دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله تألهی

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان به مناسبت برگزاری کنگره ملی آیت الله تالهی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان به مناسبت برگزاری کنگره ملی آیت الله تالهی پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله ارحمن الرحیم

 دارالمومنین همدان از دیرزمان خواستگاه علما، عرفا و فقهای بزرگی بوده است که تکریم، بزرگداشت و معرفی آنان به جامعه امروز به ویژه جوانان تشنه معرفت امری مبرهن و لازم است. 

عارف و فقیه برجسته حضرت آیت الله محمد هادی تالهی (ره) شخصیتی برجسته و عارفی کامل بود که در طول حیات پربرکتشان مردم  این خطه بویژه طلاب و فضلا از وجود ایشان بهره های فراوان بردند. 

ایشان علاوه بر اینکه در زهد و عرفان و خودسازی شخصیتی کم نظیر بود در ابعاد سیاسی، اجتماعی نیز حامی انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) بود و بویژه در دوران دفاع مقدس ملجاء و امید رزمندگان اسلام بود.

امید است کنگره بزرگداشت این عالم فرزانه فرصتی مغتنم برای شناخت و معرفی سلوک اخلاقی ، اجتماعی و علمی ایشان برای علاقمندان مخصوصا علاقمندان به عرفان اصیل و ناب اسلامی باشد. 

همچنین لازم است از تمام عزیزانی که در برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره تلاش کردند قدردانی نموده و از خداوند توفیق ایشان را مسئلت نمایم 

حبیب الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha