جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که مسئولان باید از نگاه سطحی و شعاری نسبت به بیانیه گام دوم خودداری کنند، گفت: تشکیل تمدن نوین اسلامی، چشم انداز بیانیه گام دوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی که به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان برگزار شد، این بیانیه را سند روشنی برای پیشرفت کشور در گام دوم دانست و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این بخش بهره گرفته شود.

وی با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب محصول نگاه بلند مقام معظم رهبری نسبت به آینده نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: مسئولان وظیفه توان و ظرفیت اجرایی خود را در جهت عملیاتی کردن این بیانیه به کار گیرند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که مسئولان باید از نگاه سطحی و شعاری نسبت به بیانیه مهم خودداری کنند، خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه کشور در ابعاد مختلف در گرو عمل به این بیانیه مهم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیرهای پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب را مشخص کردند، بیان داشت: این وظیفه مسؤولان است به منظور اجرای دقیق منویات و مطالبات رهبری تلاش مضاعف کنند.

وی با اشاره به این که کشور برای رشد همه جانبه نیازمند مسیر مشخصی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سند بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر حرکت کشور برای چهل سال دوم را به خوبی مشخص کردند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که متأسفانه مسئولان از زمان انتشار و ابلاغ این بیانیه هنوز اقدام مناسبی جهت تحقق عملی آن انجام ندادند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم بیانیه مهم گام دوم انقلاب مورد بی مهری مسؤولان قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت مهم مراکز علمی و آموزشی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه و دانشگاه باید با برگزاری نشست های علمی بسترهای تبیین صحیح این بیانیه را فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به این که طلاب و روحانیان با توجه به ظرفیت های تبلیغی که در اختیار دارند باید در جهت تبیین صحیح بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند، افزود: باید ضرورت تحقق این بیانیه مهم از سوی حوزویان برای عموم مردم به خوبی تبیین شود.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که ایجاد تمدن نوین اسلامی، چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این بیانیه همه بخش های کشور باید با هم متحد و همگام شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha