جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام شرف پور

حوزه/ چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و کشور امروز در اوج قله های رفیع علم، دانش و اقتدار و در تمام ابعاد مختلف قرار گرفته است، به طوری که در مقابله با تمامی قدرت های عالم حتی یک روز و یک لحظه اثری از ناکامی، شکست و عقب نشینی در کارنامه درخشان ملت مشاهده نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی شرف پور، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، گفت: امروز به برکت خون شهدا، جانفشانی رزمندگان و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری شاهد دستاوردها و برکات فراوانی در کشور هستیم.

 مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ادامه داد: چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و کشور امروز در اوج قله های رفیع علم، دانش و اقتدار و در تمام ابعاد مختلف قرار گرفته است، به طوری که در مقابله با تمامی قدرت های عالم حتی یک روز و یک لحظه اثری از ناکامی، شکست و عقب نشینی در کارنامه درخشان ملت مشاهده نمی شود.

وی بیان کرد: تهدیدها و تحریم ها، کاستی ها و کمبودها هیچ گاه در روحیه انقلابی مردم بصیر و پیمودن راه شهدا و امام(ره) هرگز خللی ایجاد نخواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین تصریح کرد: باید همیشه قدردان و شکرگزار نعمت ولایت باشیم، چرا که امروز رهبری فرزانه انقلاب اسلامی سکان هدایت انقلاب را به دست گرفته و کشور را در بحران ها و طوفان های سهمگین که دشمنان برای این کشور تدارک دیده اند را به ساحل نجات رسانده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها با بیانات روشنگرانه و راهگشا دشمنان را مرعوب کرده و با بینش خردمندانه و دور اندیشانه راه و افق روشن انقلاب را به خوبی برای آحاد ملت ایران ترسیم نموده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha