پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید  رضوی اردکانی

حوزه/ امام جمعه موقت شیراز گفت: ملت ایران برای استقلال خود 300 هزار شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده اند؛ مردم از خون شهدا نمی گذرند، البته مشکلات وجود دارد که برخی از آنان نیز به دلیل سوء مدیریت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی، شامگاه دوشنبه در اجلاسیه معتمدین و ولایت مداران ایلات عشایر که در سالن احسان قصرالدشت شیراز برگزار شد، با اشاره به آیه 103 سوره آل عمران اظهار داشت: این آیه علاوه بر انتخابات، در همه مسائل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، اتحاد و همدلی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: 40 سال است که ملت ایران با مشکلات دست و پنجه نرم می کند، دشمنان نیز با دست گذاشتن بر نقاط ضعف در صدد ضربه زدن به نظام هستند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: ملت ایران برای استقلال خود 300 هزار شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده اند؛ مردم از خون شهدا به این راحتی نمی گذرند، البته مشکلات وجود دارد که برخی از آنان نیز به دلیل سوء مدیریت است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی، تاکید امام(ره) و مقام معظم رهبری را بر محور وحدت دانست و عنوان کرد: امامت، مردم و وحدت دیگر ارکان انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند اسلام را از چشم مردم بیاندازند، بیان کرد: دشمنان برای براندازی نظام، بمباران تبلیغات دروغ را انجام می دهند.

امام جمعه موقت شیراز به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و بیان داشت: در حوادث اخیر که مسائل بر سر گرانی بنزین و افزایش قیمت کالاها بود، برخی قرآن ها و مساجد را آتش زدند؛ قرآن و مسجد کاری به افزایش کالا نداشت، بنابراین دشمنان در صدد از بین بردن اسلام هستند.

وی همچنین نقش عشایر در مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی را بسیار پر رنگ دانست و تصریح کرد: کار اصلی جنگ با انگلیس در نهضت جنوب را عشایر انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در پایان مطرح کرد: در قرن ششم و هفتم عشایر و قشایی ها بودند که تا مرز روس ها و هند پیش رفتند، صولت دوله نیز یکی از افرادی بود که نقش بسزایی در مبارزه با استعمار خارجی و استبداد داخلی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha