پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 877859
۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
جشنواره هنر اسمانی

حوزه/ فراخوان ارسال آثار هفتمین جشنواره هنر آسمانی از سوی مدیریت فرهنگی، هنر و رسانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه ویژه برادران و خواهران طلبه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هفتمین جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه در قالب شعر و داستان در سه ماهه پایان سال برگزار خواهد شد.

قالب‌های این جشنواره شامل شعر (کلاسیک، شعر نو، کودک و نوجوان و نثر ادبی) و داستان: (روایت و خاطره، داستان کوتاه و رمـان) است و در موضوعات و محورهایی از جمله «تبلیغ دین»، «فرهنگ جهاد و شهادت»، «اخلاق و عرفان»، «اربعین»، «سبک زندگی اسلامی_ایرانی»، «اقتصاد مقاومتی»، «عدالت اجتماعی»، «عفاف و حجاب»، «امر به معروف و نهی از منکر» و «فضای مجازی» برگزار می‌شود.

«بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران» و «نقش افراطی‌گری و تکفیر در اسلام هراسی» به عنوان موضوعات بخش ویژه این جشنواره در نظر گرفته شده است.

به نفرات برگزیده بخش ویژه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و چهل میلیون ریال وجه نقد و در بخش اصلی تندیس جشنواره، لوح تقدیر و سی میلیون ریال وجه نقد اهدا می‌شود، همچنین به افراد شایسته تقدیر با لوح تقدیر و پانزده میلیون ریال وجه نقد تجلیل می شوند. 

مهلت ثبت نام تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۸ اعلام شده است و علاقه مندان جهت ثبت نام و ارسال اثر می توانند به سایت هنرآسمانی به آدرس www.honareasemani.ir  مراجعه کنند. شماره ۳۲۹۱۴۹۹۱- ۰۲۵ و کانال honareasemani@ در ایتا و یا  honareasemani۱@gmail.com  راه های ارتباطی با دبیرخانه جشنواره است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha